Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Supermax
#647998
Kon niet echt vinden of deze vraag al ergens was beantwoord, dus vandaar dat ik 'm nog een keer stel ;).
Kruimeltje is bijna 13 weken en is gek van kuikens.
Dus hij krijgt er af en toe 1. Gisteren had ik er twee uitgelegd om te kijken of de dames misschien toch ook wilden, maar die wouden niet. En toen heeft meneer dus twee kuikens achter elkaar opgegeten.......
Nu is mijn vraag dus hoeveel kuikens mag hij per keer en hoe vaak per week mag dat?
Zijn gewone eten bestaat uit KVV (CB, smuldier of rodi) en af en toe wat kiporgaantjes en kluifjes.

Groetjes,
Mieke
Door *Robin*
#648065
je kan hem als ontbijt een paar kuikens geven en als avond eten kvv, dat is volgens mij geen probleem. elke dag ;)
of als hij nog 3 keer per dag moet eten, 's morgens 1 kuiken, 'smiddags 1 kuiken en 's avonds kvv
Gebruikersavatar
Door sylvia
#648360
Ik zou als hij drie keer eten krijgt niet twee keer kuikens geven.
Gewoon één maaltijd kuikens en de rest verdelen over bot, spier en orgaan vlees.
Door Supermax
#648494
Hij krijgt ook geen drie keer. Meestal krijgen ze 's ochtends voordat ik naar mijn werk ga eten en als ik terugkom weer. Als ze dan erg honger hebben dan krijgen ze nog voordat ik naar bed ga. Maar dat is dan allemaal KVV.
Dus dan zou Kruimel 's ochtends twee kuikens krijgen en 's avonds KVV.
Ik wil trouwens wel overschakelen naar BARF maar zit nog steeds een beetje met de prijzen enzo. Wil in ieder geval binnenkort een keertje naar Mill, kijken of de poezels wild ook lekker vinden.
Groetjes,
Mieke
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door