Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#646408
::)Heeft er iemand kooikertjes. Ik wil graag weten wat en hoeveel voer zij krijgen. Een kleine richtlijn voor mij. Ja, je moet naar je hond kijken, doe ik ook. Maar twee weten meer dan een. ;)
Door Joshii
#646463
Ik geloof dat Lupa 2 kooikers heeft. Maar wát en hoeveel ze eten is toch per hond verschillend, en niet rasgebonden?
Door Saskia C.
#646572
Ik heb ook twee kooikertjes. Ze krijgen hier een aantal dagen KVV en een paar dagen BARF. De KVV dagen zijn afgepast, maar op de BARF dagen kijk ik niet zo heel erg nauw, want ik heb twee kleine kooikers en die zouden niet zoveel moeten hebben, maar dat is lastig met BARF, zeker met botten. Dus die dagen krijgen ze vaak toch wel het dubbele van wat ze normaal krijgen aan KVV.
Door tiny
#646611
:) hoi Saskia, leuke beessies he, die kooikers. Die van mij krijgen 's ochtends 1 ons kvv, (de pup 's middags ook nog) en 's avonds een ons rauw. Maar ja, net wat jij zegt, een ons kipkluifjes is niet zo veel. Misschien is het inderdaag een idee om barfdagen in te lassen en dan maar wat meer te geven. Anders valt er zo weinig te kluiven he..... :-[
Door Saskia C.
#647014
Die van mij zijn zo actief dat ze dat extra op de BARF dagen er wel weer af rennen  ;). En het moet voor hun ook leuk zijn om wat te kluiven.
Door tiny
#647342
;) dank jullie wel voor deze richtlijn. Nu weet ik dat ik een beetje in de goede richting bezig ben. :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door