Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#645214
Kyra is sinds gistermiddag aan het braken. Het begon met wit schuim, later ook het gedronken water. Vanaf gisteravond niet meer gebraakt maar vanacht ging het weer los nu met bloed erbij, stinkende bloeddiarree volgde. Ben bij de da geweest omdat ik voor een verstopping vreesde. Ze heeft donderdag ws iets smerigs opgevreten wat nu in haar ingewanden aan het gisten en rotten is. Ik ben vanmorgen bij de da geweest er is een foto gemaakt waaruit bleek dat er geen verstopping zit! Wel een heel onrustig beeld [maag/darmen] Ze heeft een injectie tegen de misselijkheid gehad en medicijn om een beschermend laagje om het slijmvlies van maag/darmen te leggen. Over twee uur mag ze een beetje eten, verder 4-5 kleine porties vandaag. Ik had nog een kalkoenbout liggen, die staat nu te koken kan ze daar wat van krijgen met de bouillon voor het vocht.
Laatst gewijzigd door ~Joke~ op zo 08 okt 2006, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
#645263
Jee, veel sterkte......

Ik wil niemand de stuipen op het lijf jagen maar sommige verstoppingen zijn niet te zien op foto's. Hou haar in ieder geval goed in de gaten en zodra het overgeefsel naar diarree ruikt zou ik toch weer naar de da gaan.
#645336
Erna schreef: Jee, veel sterkte......

Ik wil niemand de stuipen op het lijf jagen maar sommige verstoppingen zijn niet te zien op foto's. Hou haar in ieder geval goed in de gaten en zodra het overgeefsel naar diarree ruikt zou ik toch weer naar de da gaan.
Ik weet het, ik heb het twee keer met Penny meegemaakt. Kyra heeft nu twee keer een beetje kalkoen met bouillon gehad en dat is er tot nu toe ingebleven. Straks weer een beetje
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door