Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Kynida
#643700
Binke is nu bezig met een groene leem kuur en dus wil ik hem geen chemisch middeltje geven tegen de jeuk, alleen krabt hij zich helemaal lens. Op één plek is het al helemaal kaal. Wie weet een natuurlijk middeltje tegen de jeuk?
Door Hanny
#643774
Ik zou op zulke plekken misschien olie met lavendelolie en geraniumolie doen. Ik heb de indruk, dat dat verzacht en kalmeert.
Ik denk, dat VSM ook wel iets zal hebben dat wat kalmeert, je kunt hen bellen voor informatie.  Misschien staat er op hun site ook wel voldoende informatie, kun je op je gemak opzoeken.
Hoop, dat het binnenkort iets beter gaat en dat Binke  zich wat minder zal krabben.
Is het geen reactie op een vlooienbeet, dat zou toch ook nog kunnen.

Hanny
Door Kynida
#643941
Ja, één en dezelfde. Hij zit zoals gezegd nog op de groene leem kuur, geen zin om hem wéér prednison te geven bovendien helpt de groene leem dan ook niet meer. Overigens nog geen verandering te zien ondanks de groene leem, maar ik wil toch de drie weken afmaken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door