Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Hailfall
#643770
We hadden zonet kip neer gezet voor de katten.

Nou Axl moest er niks van weten (kan je dat eten?), Devil vond het we'll okay totdat hij stukken moest afbijten (ja hallo dat doe ik niet). De enige die het echt at en nu nog steeds bezig is was Aidan. Hij vind het geweldig. (Hier heb ik ook foto's van maar uploaden lukt niet vanaf hier.)

Ik vind het jammer dat de rest niet zo blij er mee is.

iemand nog ideetjes?  We zitten nu tijdelijk met een beperkt budget dus we konden zeniet meer laten proberen.
Door Mevroi Kruim
#643876
Is dat de eerste keer dat je ze vers voorzet? Dan kun je dit soort reacties verwachten. En als ze kvv gewend zijn vinden ze kauwen vaak teveel moeite, de luilakken  >:(
Lekker klein snijden en de botten pletten en mengen met iets dat ze wel graag eten, desnoods in hele kleine hoeveelheden. En doorzetten. Rustig, beleefd, maar wel doorzetten. Al duurt het weken, en dat kan. Niet laten chanteren door krijsende zielige 'uitgehongerde' aanstellers. Vers kunnen ze eten en dat doen ze dan ook maar.
Door Hailfall
#644195
Lizzy schreef: Ideetjes over hoe je het ze wel kan laten eten? Of ideetjes van wat je verder kunt geven?
ja sorry bedoelde hoe ik ze het wel kan laten eten.

Voor Aidan was het de eerste keer dat hij het at en hij vond het dus gewoon lekker. Axl en Devil hadden het al eerder gead maar daar speelde ze alleen beetje mee.

We gaan kijken of we eendagskuikns kunnen vinden hier.
Door Hailfall
#644627
dubbelpostje sorry.

Ze kregen allemaal net wat gehakt aangezien we gehaktballen wilden gaan maken. Dit ging er met smaak in bij alle 3 de katten. Devil wilde zelfs uit Aidans bakje stelen, zo lekker vond hij het.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door