Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Romoka
#642760
Ik had bij mijn vorige bestelling barf en vers ook 2 keer 500 gram kippenlevertjes besteld en gisteren heb ik voor het eerst 1 zakje ontdooit. Twee van de drie katten willen het hebben en het pond moet dus door 2 worden gegeten. Ze hebben gisteravond gehad en ik heb van dat pond nog 330 gram over.

Hoeveel mogen ze per week hebben en kan het kwaad als ze wat teveel krijgen. Behalve Kareltje die af en toe een eendagskuiken eet, hebben ze weken geen lever gegeten. Of het moet in de carnibest en ander kvv gezeten hebben, maar van mij hebben ze niet vers gekregen. En de komende weken krijgen ze ook niet, want dat andere zakje lever blijft de komende maand in de vriezer.

Ik heb de lever gisteravond ontdooit. Tot hoelang kan ik het dan bewaren. Het was jammer genoeg niet mogelijk om een gedeelte te ontdooien en niet alles.
Door Mevroi Kruim
#642782
Lever zit zeker wel in kvv dus ze hebben niet helemaal zonder gezeten ;D
Ik voer zelf zo'n 5% lever in het dieet, en ben te lui om uit te rekenen hoeveel dat in grammen is ;D
Het is tamelijk bederfelijk dus mijn katten eten het niet meer nadat het een dag of 4, 5 in de koelkast heeft gestaan.
Jouw katten zullen er niks van krijgen als je het nu vlot opvoert en dan weer ff wacht tot de volgende dosis.

Barfplaats wordt gesponsord door