Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#642298
ben nog niet eens begonnen met barfen, dat gaat dinsdag gebeuren, dus verandering van voedsel is het zeker niet...Shanden zijn Ph waarde van 6,5/7 is ineens vandaag weer 8!

Wat is dat toch verdorie iedere keer dat gedoe....kan toch niet aan die 3 slierten spaghetti liggen die die gister gestolen heeft neem ik aan he?

Ik denk dat ik toch maar even naar Tannetje ga 1 deze dagen...want baal hier reuze van.
Je gaat toch lichtelijk even beetje stressen hiervan zo af en toe!
#642379
Ik zou blij zijn wanneer Joris eens 8 Ph zou scoren maar hij heeft dan ook last gehad van ander gruis. Wat ik wel merk bij hem is dat de Ph nogal schommelt afhankelijk van wat hij eet. Orgaanvlees en zalm zorgt bij hem voor een lage ph. Kip scoort weer goed en dan gaat de ph omhoog. Ook groente, zuivel en fruit zorgen voor een hogere ph.

Ik heb geen idee of je de smaken voor Shanden afwisselt maar het kan dus heel goed van invloed zijn.
#642577
Erna schreef: Ik zou blij zijn wanneer Joris eens 8 Ph zou scoren maar hij heeft dan ook last gehad van ander gruis. Wat ik wel merk bij hem is dat de Ph nogal schommelt afhankelijk van wat hij eet. Orgaanvlees en zalm zorgt bij hem voor een lage ph. Kip scoort weer goed en dan gaat de ph omhoog. Ook groente, zuivel en fruit zorgen voor een hogere ph.

Ik heb geen idee of je de smaken voor Shanden afwisselt maar het kan dus heel goed van invloed zijn.
Op dit moment wissel ik nog niets af, hij krijgt alleen maar Carnibest Natuur, maar vanaf komende week begin ik met barfen...dus zal mij benieuwen....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door