Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door linda1985
#641610
hallo allemaal,

allereerst hoop ik hier heel veel info te vinden.

ik voer mijn hond nu cavom/prins brok, en 2 dagen rodi compleet, maar wil eigenlijk na veel slechte dingen gelezen te hebben over brok (al bevat mijn merk brok geen anti oxidanten ed) wil ik helemaal over gaan op kvv, maar is dit alleen voldoende of moet ik er ok nog bij BARFEN??
ik heb ook al eens duck en carnibest gegeven, maar deze at ie niet zo goed als rodi.

kunnen jullie mij meer tips en info geven, over vers vlees en hoe mijn hond alle benodigden voedingsstoffen binnenkrijgt, en mag ze dan nog wel af en toe koekjes ed??
Door Audrina
#641846
[quote="linda1985"]
ik geef hem wel verschillende rodi compleet, en wil ok wel is kip ofzo voeren, maar haal je dat gewoon bij de slagerij?
[/quote]

Ik weet niet of je een islamitische slager in de buurt hebt? Die zijn meestal het goedkoopst met kip. En anders kan je het idd bij de slager, de poelier of de supermarkt halen.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#641915
Als je Rodi compleet geeft hoef je niet te gaan Barfen. Het is immers een compleet voer.
Maar voor mijn gevoel is het toch wel eenzijdig  om alleen maar Kvv te geven.
Ik ben ook begonnen met Rodi en dat beviel prima.
Toen begon ik de verschillende merken en smaken Kvv af te wisselen en uit nieuwschierigheid begon ik met een kippenvleugeltje en een rauw eitje.
Zo ging het van kwaad tot erger en nu Barf ik overwegend.
Zo'n bakje Kvv wordt in no time naar binnen gewerkt, en op een kippendrumstickje wordt lekker een tijdje gekauwd. Om over een lekker stukje lamsrib maar niet te spreken. Het Barfen geeft mij en mijn honden meer voldoening.
Door Happy Tail
#642054
wij zijn ook begonnen met gedeeltelijk barf en gedeeltelijk KVV
na enkele maanden werd het 100% Barf, mede door alles wat ik hier kon lezen en ik gewoon begonnen ben.
ik weet niet waar je woont, maar Femke heeft een super topic staan onder vraag en aanbod pagina met alle mogelijke adressen waar je ook vaak prijslijsten vind.
En als je hier vaak meeleest dan kom je vanzelf weer leuke adressen tegen.
En dan is er de verzamelplaats, dan kan je aangeven of je samen met iemand ergens heen wilt om in te kopen of dat er iemand is die iets mee wil nemen voor een ander
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door