Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cindy de Wolf
#638899
Heeft iemand voor mij de grootverbruiksprijslijst van Bibi voor mij? Ik heb begrepen dat Bibi in de regel goedkoper is dan CB en ter afwisseling van barf, CB en ten gunste van mijn portomonnee zou ik dit graag willen weten.
Door Daisy75
#639046
Dit zijn de prijzen die ik nog heb liggen....weet niet of dat overal het zelfde is hoor!
Het is niet goedkoper dan CB hoor het is net zo duur!


De Kilo prijs  geldt voor alle smaken:
Los: - € 3,10 p.kg
Per afname van 12 kg van 1 soort € 2,75  p.kg ( zak 12 kg's = € 33,00)
Voor de grootverbruikers vanaf 96 kg  € 2,40 p.kg ( 8 zakken =  € 230,00)
Middelverbruikers vanaf 48 kg  € 2,60 p.kg ( 4 zakken =  € 125,00)
Gemengd 12 kg per zak: € 2,77 p.kg ( € 35,00)

De Ponds prijs geldt voor alle smaken:
Los: €  1,90 p.p.
Bij afname van 12 kg van 1 soort € 1,40 p.pnd ( zak 24 ponden  € 34,00)
Voor de grootverbruikers onder ons vanaf 96 kg  € 1,30 p.pnd (8 zakken  € 250,00)
Middelverbruikers vanaf 48 kg  € 1,35 p.pnd (4 zakken  € 130,00)
Gemengd 24 pond per zak: € 1,50  p.p ( € 36,00)
Gebruikersavatar
Door Dalmi
#639146
Hier in Hoogvliet zijn alle smaken per kilo € 2,30. Vanaf 120 kilo betaal je per kilo € 2,07.

Andere prijzen dan die van de kilo rollen weet ik dus niet. Ze hebben nog 500gr en 250gr verpakkingen. Maar daarvoor zou je even moeten bellen.
Door Daisy75
#639216
[quote="Dalmi"]
Hier in Hoogvliet zijn alle smaken per kilo € 2,30. Vanaf 120 kilo betaal je per kilo € 2,07.

Andere prijzen dan die van de kilo rollen weet ik dus niet. Ze hebben nog 500gr en 250gr verpakkingen. Maar daarvoor zou je even moeten bellen.
[/quote]

zo das een stuk goedkoper dan hier zeg, jemig!!!!
Door Ine
#639227
[quote="KayleighShanden"]
zo das een stuk goedkoper dan hier zeg, jemig!!!!
[/quote]

Ja, die meneer weet wat hij doet, als hij gaat halen ;)
Door Cindy de Wolf
#639381
[quote="Dalmi"]
Hier in Hoogvliet zijn alle smaken per kilo € 2,30. Vanaf 120 kilo betaal je per kilo € 2,07.

Andere prijzen dan die van de kilo rollen weet ik dus niet. Ze hebben nog 500gr en 250gr verpakkingen. Maar daarvoor zou je even moeten bellen.
[/quote]

Reuze bedankt, Hoogvliet is voor mij makkelijk aan te raden en er gaat bij mij nu ruim 2kg per dag doorheen, dus pond verpakkingen zijn nog geeneens aan de orde. Het scheelt dan wel met de CB, daar betaal ik nu 2.40 of 2.70 voor afhankelijk van de smaak.
Door Jolly
#639457
[quote="Ine"]
Ja, die meneer weet wat hij doet, als hij gaat halen ;)
[/quote]

mag het ook een mevrouw zijn  ;) :-[
Door Jolly
#639458
Ik weet trouwens alleen wat een zak ponden (24 stuks) kost als je het in een bestelling van ruim 120 kilo doet.

Dan is zo'n zak ponden 29,00 euro.
In hoogvliet zelf dan he.
Door Daisy75
#639624
[quote="Jolly"]
Ik weet trouwens alleen wat een zak ponden (24 stuks) kost als je het in een bestelling van ruim 120 kilo doet.

Dan is zo'n zak ponden 29,00 euro.
In hoogvliet zelf dan he.
[/quote]

ja niet duur hoor,....ik ga nu gewoon barfen, met wat eend en lams carnibest zo af en toe...en ben ik nog goedkoper uit ook...en tis leuk hahaha
Door Daisy75
#639638
[quote="*marianne*"]
Ponden kosten in Hoogvliet per stuk (dacht ik) 1,35
[/quote]


wat een groot verschil per verkooppunt dan zeg, met carnibest is dat vrij gemiddeld, sommige vragen wel ietsje meer maar de meeste zitten wel op de zelfde vraagprijs hoor.
Gebruikersavatar
Door Madera
#639647
[quote="KayleighShanden"]

wat een groot verschil per verkooppunt dan zeg, met carnibest is dat vrij gemiddeld, sommige vragen wel ietsje meer maar de meeste zitten wel op de zelfde vraagprijs hoor.
[/quote]

Ik haal t wel bij de BIBI zelf he...
Door Jolly
#639817
[quote="KayleighShanden"]

wat een groot verschil per verkooppunt dan zeg, met carnibest is dat vrij gemiddeld, sommige vragen wel ietsje meer maar de meeste zitten wel op de zelfde vraagprijs hoor.
[/quote]

Ik denk dat dat komt omdat Corine wel een advies verkoopprijs handteert en alleen volgens mij ( maar dat weet ik niet zeker)alleen aan de verkooppunten korting geeft en aan ieder ander die het bij haar zelf komt halen niet, of misschien minder.
Bij Bibi niet, daar kan iedereen die vanaf 120 kilo haalt de korting krijgen, de verkooppunten kopen het voor dezelfde prijs als dat iemand het zelf haalt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door