Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Elf
#638668
Vreetzak Doodles heeft een pak bloem van de aanrecht gejat en hier een gedeelte van  opgegeten. Dikke slierten deeg (van het likken) hangen aan zn bek. Nu is het inmiddels een uur of 2 geleden en ik vind hem erg rustig. Hij slaapt continue en is niet echt speels ofzo.

Moet ik iets doen of maar gewoon laten "verteren"?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#638689
Elf schreef: Vreetzak Doodles heeft een pak bloem van de aanrecht gejat en hier een gedeelte van  opgegeten. Dikke slierten deeg (van het likken) hangen aan zn bek. Nu is het inmiddels een uur of 2 geleden en ik vind hem erg rustig. Hij slaapt continue en is niet echt speels ofzo.

Moet ik iets doen of maar gewoon laten "verteren"?

goh, vraag me altijd af wat daar nou lekker aan is :-X
Het is niet giftig, dus ik zou verder niks doen, misschien wat extra laten drinken zodat het vlotten doorspoelt.
Door Elf
#638719
Angelique schreef: goh, vraag me altijd af wat daar nou lekker aan is :-X
Het is niet giftig, dus ik zou verder niks doen, misschien wat extra laten drinken zodat het vlotten doorspoelt.
dit was inderdaad wat ik zelf ook dacht. ik wacht het maar af.
Door André
#638869
jolly64 schreef: Kan geen kwaad hoor ,maar wel vervelend voor je
Hij is wel ondeugend hoor  ;)
Ondeugend noem je dat  :clown2:
Door Debora
#638885
Mijn kat had ook eens zoiets gedaan toen ie nog jong was maar hij zal wel verstopt en viel enorm af. Uiteindelijk is het goedgekomen nadat ie parafine van de da kreeg. Dus ik zou het ff in de gaten houden  ;)
Door Elf
#639414
Debora schreef: Mijn kat had ook eens zoiets gedaan toen ie nog jong was maar hij zal wel verstopt en viel enorm af. Uiteindelijk is het goedgekomen nadat ie parafine van de da kreeg. Dus ik zou het ff in de gaten houden  ;)
Tot op heden poept hij goed dus ik hoop dat het met een sisser afloopt! Maar ik hou hem in de gaten!
Door avalon
#640265
Geef die hond dan ook normaal te eten joh 8). En bloem, daar zit dus echt geen smaak aan he, als het nou vermengt was met basterdsuiker, boter en een snufje zout :P, maar nee Bloem, gewoon droge bloem, Wat een hebbert ;D Kan me niet voorstellen dat het kwaad kan, er zitten geen rijsmiddelen in, het gaat hooguit wat klonteren. Komt er vanzelf wel weer uit. Gewoon veel laten drinken, dan dikt het niet in.
Door André
#640267
Is het misschien een idee om hem/haar ook een snufje zout en een pak krenten te geven.
Direct  in de oven laten rijzen......................

Misschien poept ie daarna wel krentebrood.


Tis maar een idee
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door