Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door monique-sem
#638089
Ongeveer een jaar geleden kreeg Sem last van huidklachten; jeuk, rode plekken, bultjes etc. Omdat de da niet wist wat er aan de hand was zijn we de alternatieve weg ingeslagen. We hebben gekozen voor bioresonantietherapie. Heel langzaam zagen we elke keer vooruitgang. Het is echter een lange weg. Nu heeft Diana (bioresonantietherapeute) mede vanwege gezondheidsklachten besloten te stoppen met haar praktijk.

Sem is nog niet uitbehandeld en wij willen een behandeling verder doorzetten. Wie weet er een goede dierenarts/therapeut? Of heeft goede ervaringen met iemand die met name veel af weet van huidklachten. Liefst in de omgeving Venray (noord-limburg). Binnen het alternatieve circuit.
Door monique-sem
#638164
dit is ongeveer 100 km van Venray af. In principe heb ik dit er best voor over. Maar wacht even af of er misschien adressen zijn die dichter in de buurt liggen.
Maar heb jij ervaring met deze praktijk?
Door Lizzy
#638213
monique-sem schreef: dit is ongeveer 100 km van Venray af. In principe heb ik dit er best voor over. Maar wacht even af of er misschien adressen zijn die dichter in de buurt liggen.
Maar heb jij ervaring met deze praktijk?
Ik wilde 'm ook al geven maar zag dat het inderdaad ruim een uur rijden is... Ik heb wel ervaring met Wim de Leeuw. Ik vind hem geweldig.....
Door Ine
#638391
Victus Leunen 
Laagriebroekseweg 15
5809 ET Leunen
Tel. 0478-550266

Misschien kan Ingrid je verder helpen, zij zit in dat circuit!
Gewoon bellen en vragen!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#638429
monique-sem schreef: dit is ongeveer 100 km van Venray af. In principe heb ik dit er best voor over. Maar wacht even af of er misschien adressen zijn die dichter in de buurt liggen.
Oeps, sorry... da's niet echt in de buurt. Aardrijkskunde was ook nooit m'n beste vak ;)
Maar heb jij ervaring met deze praktijk?
Nee, maar heb er wel goede dingen over gehoord
Door Ine
#638442
Nitus schreef: Oeps, sorry... da's niet echt in de buurt. Aardrijkskunde was ook nooit m'n beste vak ;)
Nee, maar heb er wel goede dingen over gehoord
Het is ook een collega van Tannetje, als ik me goed herinner, hebben ze ook even samengewerkt.
Door monique-sem
#638491
Ine schreef: Victus Leunen
Laagriebroekseweg 15
5809 ET Leunen
Tel. 0478-550266

Misschien kan Ingrid je verder helpen, zij zit in dat circuit!
Gewoon bellen en vragen!
Niet eens aan gedacht. Hier haal ik altijd mijn CB! Bedankt voor de tip.
En wat betreft de kliniek in Valkenburg, ik het er voor over om daar naar toe te gaan. Maar omdat ik nu op zoek moet naar iemand anders is mijn eerste insteek om te kijken of er niemand is die dichterbij een praktijk heeft. Zo niet is Valkenburg zeker een optie. Zeker nu ik positieve berichten over deze kliniek lees.
Laatst gewijzigd door monique-sem op ma 25 sep 2006, 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#639014
Veel succes!!!

Ik kan alleen nog even toevoegen dat zowel mijn moeder als mijn zus super tevreden zijn over Wim in Valkenburg.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door