Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jeanne
#63732
Kweet niet, maar ik vind Freule de laatste tijd erg ingevallen in de flanken, terwijl haar buik behoorlijk dik is. Het lijkt wel alsof ze een kilo pens opgegeten heeft, zo ziet het eruit :-\
Door Jolly
#63787
laat ik het zo zeggen: is ze anders dan normaal, ander temp , minder eetlust, humeuriger etcetc, korom merk je aan der dat ze zich ook niet lekker voelt?
Door jeanne
#63788
Jolly schreef: is ze slomer dan anders?
neuh, nie echt, Freule is altijd lui ::)
Het is alleen dat ze zo af is gevallen, haar ruggewervel is nu zelfs zichtbaar en haar flanken zijn ook ingevallen, en dan die dikke buik, alsof ze een hele pens heeft opgegeten (toen had ze ook zo'n dikke buik)
Zouden het toch wormen zijn dan? Dan moet ze er wel heel veel hebben :o
Denk je, zal ik haar een kuurtje geven voor ik naar de da vlucht ???
Door jeanne
#63791
Jolly schreef: laat ik het zo zeggen: is ze anders dan normaal, ander temp , minder eetlust, humeuriger etcetc, korom merk je aan der dat ze zich ook niet lekker voelt?
Haar gedrag is niet anders dan anders, maar nogmaals, ze slaapt altijd bijna de hele dag, behalve tegen etenstijd en als ik de riem tevoorschijn haal.
Door Jolly
#63792
is misschien wel ff een optie en dan kan je altijd nog kijken hoe en wat.
Ze was nopg op en top vrouwtje he? wanneer het laatste loops geweest?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#63793
Ik zou gewoon naar de da gaan jeanne ,voor het zelfde geld is het iets heeeel anders,en hoezo voor gek staan,ook al ontworm je ieder half jaar een besmetting kun je iedere dag oplopen.
Door jeanne
#63794
sylvia schreef: Ik zou gewoon naar de da gaan jeanne ,voor het zelfde geld is het iets heeeel anders,en hoezo voor gek staan,ook al ontworm je ieder half jaar een besmetting kun je iedere dag oplopen.
Ja, maar ik heb al meer als een half jaar niet meer ontwormd, kan best een jaar geleden zijn
Door jeanne
#63797
laura schreef: Een wormenkuur heeft toch ook tijd nodig om te werken... Wil je nog zo lang wachten???
Ik weet niet hoor.... dierenarts toch maar even?

Tja, denk dat ik toch maar even ga vanavond. Nogmaals, Freule oogt en gedraagd zich helemaal niet ziek. Hoelang duurt het voordat een wormentablet werkt? Ik dacht een dag?
Door jeanne
#63808
sylvia schreef: Ik zou even wachten met die tablet,als het wat anders is kan die tablet net een extra belasting zijn voor het lichaam.
Ja, dat is ook weer waar.
Ik ga vanavond met een drol naar de dierenarts!
Ze heeft geen pijn aan haar buik trouwens.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door