Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door jet
#637801
ik hoorde vam mijn zoon dat onze poes phoebe, als ze op zijn bed ligt dat er een plek kwijl ligt.

{
Komt dt wel vaker voor of er iets aande hand met phoebe? :confused1:
Gebruikersavatar
Door sylvia
#637851
Mijn katten en dan met name onze kater doet dit kwijlen ook als hij heel erg ligt te genieten, met name als ik hem aai, hij ontspant dan zo erg dat hij gewoon vergeet te slikken.
Door *Robin*
#637926
onze oude poes (was toen 19) begon ook ineens met kwijlen, gewoon hele kleine druppeltjes water die aan haar kin hingen als je haar zat te aaien en kroelen, dan kon ze idd zo genieten dat ze vergat te sliken en ze knorrrrrrde erop los :P
Door Mevroi Kruim
#638121
Ouwe Sjors van mij doet dat ook. Hij mist 2 hoektanden en dementeert een tikkie, en dat samen geeft kwijlen. En dan een kopje komen geven en dan ff met z'n kop schudden zodat het om je oren vliegt  :P
Door Boefke
#638226
Onze Aapie is een jaartje geleden begonnen met kwijlen. Hij is nu 9 jaar. Onze katten van vroeger waren ook enorme kwijleballen ;D
Gebruikersavatar
Door Mischa
#638261
Zover ik me kan herinneren kwijlt Menno elke aaisessie langer dan vijf minuten en soms ook in zijn slaap. Dit vochtigheidsprobleempje is volgens mij heel normaal en niets om je zorgen over te maken.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door