Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Daisy75
#636392
jemig, krijg bericht van hans van de smuldier...dat je minimal 12 dozen moet afnemen, a 12 kilo...das niet al te zuinig zeg...
Ze hebben dozen met 24 zakjes a 500gr en nu ook de vleesvorm in worsten, 1 worst is 1 kg (net als bibi en cb zeg maar).
Is wel balen want ik wil het proberen, maar stel dat het niet bevalt zit je met allll die kilo's....hm dat word even nadenken.
Door Daisy75
#636408
Ja ik heb hier een vriendin die mee wil doen, maar omdat we ook carnibest willen blijven geven is het nog steeds erg veel...heb toch beperkt vriesruimte.
Ik durf gewoon niet te stoppen met carnibest en zomaar overgaan op alleen smuldier (met de nodige toevoegingen natuurlijk he).
Stom he...bijna heilig voor je dat Cb en waarom? Omdat je toch het idee hebt dat je het beste geeft.
Door Daisy75
#636861
[quote="Tinker"]
Ik denk helemaal niet dat Cb het beste is,ik denk dat het optisch bedrog is ;) Omdat van bijna alle kvv's die ik ken Cb er het best uitziet.Het is los grofgemalen spul en niet geperst in een vormpje etc.Het ziet er verser en natuurlijker uit.Maar of de inhoud nu echt beter/best is in verhouding met andere kvv's?Nou dat weet ik zo net nog niet.Mijn eigen hondjes deden het het allerbest op Energique en dat is nu niet bepaald een merk waarvan je zegt Jammie dat ziet er lekker uit.Het lijkt geperst karton en het ruikt ook nog eens naar niks.Maar mijn hondjes blonken ervan en aten het graag,helaas was de verkrijgbaarheid in onze woonplaats knudde.Dus nu is de hoofdmoot Rodi,afgewisseld met CB,Smuldier en Barf.Ik denk dat je ook eens moet proberen om zoveel mogelijk af te wisselen met verschillende merken kvv die je maar kan krijgen.Is dat Smuldier en Cb,prima lekker afwisselen. :D
[/quote]


Oke dank je wel...ik wil idd wat afwisselen ja...ik kan hier bijna alles krijgen, Cb, bibi, duck energique, smuldier, rodi...nou ja noem maar op dus dat moet geen probleem zijn...
Door Daisy75
#636971
[quote="Tinker"]
Helaas is Bibi niet landelijke verkrijgbaar,maar ik hoor er veel goede berichten over en het zou ook nog eens een stuk goedkoper zijn dan Cb.Ik kan er hier iig niet aankomen,helaas >:(
[/quote]

Ik kan er hier wel aan komen maar een stuk goedkoper dan cb is het niet hoor...het is net zo duur ook bij grootafname!
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#636999
[quote="KayleighShanden"]
Ja ik heb hier een vriendin die mee wil doen, maar omdat we ook carnibest willen blijven geven is het nog steeds erg veel...heb toch beperkt vriesruimte.
Ik durf gewoon niet te stoppen met carnibest en zomaar overgaan op alleen smuldier (met de nodige toevoegingen natuurlijk he).
[/quote]

En een een supermarkt bellen en via hen een paar dozen bestellen? Ik ging altijd naar de Hoogvliet (€0,49/400gr) en bestelde daar een paar dozen. Om te proberen is dat misschien handig. Als 't dan goed bevalt kan je altijd die 144 kilo bestellen  ;D
Door Daisy75
#637005
[quote="Inge en Bono"]
En een een supermarkt bellen en via hen een paar dozen bestellen? Ik ging altijd naar de Hoogvliet (€0,49/400gr) en bestelde daar een paar dozen. Om te proberen is dat misschien handig. Als 't dan goed bevalt kan je altijd die 144 kilo bestellen  ;D

[/quote]

ja ik weet het had ik idd ook aan gedacht...bedankt voor het advies, erg slim.
Alleen is het jammere eraan dat de vleescompleet die ik wil en de vlees enkelvoudig niet te krijgen is hier.
De vleescompleet word ook alleen maar verkocht als je groot afneemt via mulder zelf.
En dat zijn nou net degene die ik wil.
Ik bestel gewoon die 12 dozen, vleescompleet, vlees enkel en kip enkel samen met een vriendin en bevalt het totaal niet dan doe ik het wel naar mn moeder die voert het al lange tijd.
maar goed ik denk dat ik het zowie zo toch een maand of twee moet voeren wil ik kunnen oordelen over hoe mijn honden het er op doen of niet?
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#637026
Hoe lang het duurde weet ik niet meer, maar ik merkte al vrij snel dat Bono op z'n kale plekken (door brokken) weer haargroei kreeg. Dus denk dat je met 2 maanden wel zal kunnen weten hoe ze het erop doen...
Door Daisy75
#637038
[quote="Inge en Bono"]
Hoe lang het duurde weet ik niet meer, maar ik merkte al vrij snel dat Bono op z'n kale plekken (door brokken) weer haargroei kreeg. Dus denk dat je met 2 maanden wel zal kunnen weten hoe ze het erop doen...
[/quote]

Ja ik heb ook besloten, om te kunnen zien hoe de smuldier zijn werk doet om dan tijdelijk even geen ander merk te geven (cb) zodat ik weet dat wat ik zie dat dat door smuldier komt...daarna als ik zie dat het goed gaat ga ik weer andere merken bij geven en deels barfen proberen weer...

ik heb bij die man vleescompleet besteld, kip en vlees enkel, ben benieuwd
Door Ollie
#641513
[quote="KayleighShanden"]
jemig, krijg bericht van hans van de smuldier...dat je minimal 12 dozen moet afnemen, a 12 kilo...das niet al te zuinig zeg...
Ze hebben dozen met 24 zakjes a 500gr en nu ook de vleesvorm in worsten, 1 worst is 1 kg (net als bibi en cb zeg maar).
Is wel balen want ik wil het proberen, maar stel dat het niet bevalt zit je met allll die kilo's....hm dat word even nadenken.
[/quote]

In worsten? Ik mag hopen dat ze die 500 gram zakjes niet gaan vervangen  :-\ Want dan is het voor mij niet zo aantrekkelijk meer !

Ik heb net weer een lading smuldier 500 gram zakjes binnen gekregen..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door