Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door WenEnChelsea
#636589
Ik geef Zoey nu een maand ongeveer pro-biotica,ik geef nu de Adicophilus+pectine van de tuinen,maar nu was ik bij de kruidvat en dacht dan neem ik daar wat mee,omdat mijn potje bijna leeg is.
Nu kom ik er dus echt niet uit wat ik dan moet nemen,ik had een potje gezien dat was poeden en maakte dus de bacterie Adicophilus aan,maar dat moest met een glas water ingenomen worden.

Nu hadden ze ook nog andere,maar dan staat er op stimuleren voor de stoelgang,de poeder was overegings voor de darmreiniging en drambalans.

Ik kom er echt even niet meer uit,welke probiotica is nu goed om te geven maar dan van de kruidvat of de etos?

Of moet ik echt weer naar de tuinen om daar maar weer en potje te gaan halen?

Alvast bedankt
Door Lizzy
#636596
Je kunt die je nu gekocht hebt gewoon geven hoor. Door het eten, capsule open maken, scheutje water erbij en klaar is klara!

Ik vind zelf die van de Tuinen toch niet zo fijn. Ik ben zelf nog steeds zeer gecharmeerd van die van Akropharma. En Solgar. Maar die vind ik toch te duur. Ik heb het idee dat de meningen over de probiotica's best verschillen hoor. De een vindt merk A goed en de ander merk B. Kwestie van uitproberen, denk ik.
Door WenEnChelsea
#636756
ja die ik nu heb weet niet of het goed is haha ik gebruik ze voor de eerste keer.
Maar nu is deze dus bijna op,en ik haal ze dus altijd in de stad,dus dacht ga eventjes naar kruidvat maar weet me god niet wat ik dan moet nemen,waar ik naar moet kijken,is zn verschil daar wat moet er nu inzitten?
Weet wel dat die Adicophilus erin meot zitten,of moet deze juist bevorderd worden?
Heb vandaag zoveel potjes beet gehad,dat ik niet meer wist wat er nu wel en niet in moest zitten :D
Door tessa
#636766
Ik heb wel die van de tuinen, wij gebruiken het allemaal, inclusief de hondjes, bij de tuinen is ie nu voor de helft van de prijs, dus nog maar 9,95 dus dat is niet duur.
Door Jojo
#637177
Die van het kruidvat heb ik ook. Matige resultaten mee. Nu heb ik de sanapron van sanavesta en daar ben ik wel heel tevreden over :D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#637322
Hier wordt (als het nodig is) met goede resultaten Orthiflor Basic (van Orthica) gebruikt. Vind de prijs ook redelijk, een euro of 12 voor 90 capsules.
Door WenEnChelsea
#637683
Heb nu van Allin One lacobacciles(weet niet hoe ik het schrijf haha)

Zijn 60 pillen voor 16,95 best prijzig dus als ik jullie zo lees :D

Maar ze hebben er maar een halve tot een hele capsule van nodig.....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door