Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ziviaantje
#636107
Ik heb gisterenavond een bakje smuldier compleet uit de vriezer  gehaald en toen ik het vanmorgen aan mijn oude hond wilde geven moest ze het niet. Toen ik er aan rook rook het een beetje chemisch en "poeperig" ( sorry, beter kan ik het niet omschrijven  :D ). Waar kan dit aan liggen en kan ik het gewoon geven ( aan de pup dan, want het oudje moet het niet. Maar het kan ook zijn dat ze niet helemaal lekker is, ze slaat dan vaker een dagje eten over ).
Gebruikersavatar
Door Angelique
#636126
Ik heb geen flauw idee hoe het "normaal"ruikt Afbeelding
Maar als je het niet vertrouwd dan zou ik het niet geven. Niet aan pup en niet aan oudje. Besteed er anders eens een mailtje aan naar de fabrikant. kijken wat die ervan zegt.
Door Lil
#636130
Ja, als het poeperig ruikt, dan is dit omdat er pens in zit...
Voor de rest ruikt het echt vreselijk naar slachthuis, bah  :-X
Maar chemisch luchtje??? Nooit geroken...
Door Ziviaantje
#636158
Ik heb het maar weggegooid. Het andere bakje wat ik ondooit heb ruikt niet chemisch. Ik zal zo eens kijken of ze nu wel eet  :D
Ik vind het erorm stinken, hier krijgen ze het een heel enkele keer maar wat een meur komt daar vanaf zeg!!   
Ja, ik ook, ik ben een echt geurtjesmens  ;D Maar helaas is het het enige wat onze oude hond goed eet. Dus ik moet even doorbijten  ;D
Door Daisy75
#636194
[quote="aussie"]
Ik heb het maar weggegooid. Het andere bakje wat ik ondooit heb ruikt niet chemisch. Ik zal zo eens kijken of ze nu wel eet  :D

Ja, ik ook, ik ben een echt geurtjesmens  ;D Maar helaas is het het enige wat onze oude hond goed eet. Dus ik moet even doorbijten  ;D
[/quote]

Nou ja als het andere bakje niet zo chemisch ruikt was misschien dat ene bakje toch echt rot...kan eens gebeuren natuurlijk...
Door Elf
#636230
Ik heb 1 keer Smuldier gegeven maar ik vond het zelf zo stinken dat het tevens de laatste keer was..... Doodles heeft er overigens vangesmuld, hij vond het heerlijk :o :o
Door Daisy75
#636236
[quote="Elf"]
Ik heb 1 keer Smuldier gegeven maar ik vond het zelf zo stinken dat het tevens de laatste keer was..... Doodles heeft er overigens vangesmuld, hij vond het heerlijk :o :o
[/quote]

Ik vind alleen die pens en die pens/compleet zo stinken, het vlees en de kip niet hoor.
Door Ziviaantje
#636252
[quote="Mieke Linger"]
Die pens compleet stinkt wel, maar daar houden de hondjes juist van!
[/quote]

Yep, en dat is juist het enige wat ze eet  ;D  De kip en de rund mag ik wat haar betreft in mijn haar smeren, zelfs als ik meng.
Door Daisy75
#636255
[quote="Mieke Linger"]
Die pens compleet stinkt wel, maar daar houden de hondjes juist van!
[/quote]\




hahaha ja wat stinkt is lekker volgens mijn honden....rottende vopgtels zijn zelfs zo lekker dat we erin in rollen denken mijn honden hier...dus waarom zouden we stinkend voer niet eten hihihhi

Stinken hoeft niet te zeggen dat het slecht voer zou zijn hoor
Gebruikersavatar
Door Angelique
#636270
[quote="Lil"]
Ja, als het poeperig ruikt, dan is dit omdat er pens in zit...
Voor de rest ruikt het echt vreselijk naar slachthuis, bah  :-X
Maar chemisch luchtje??? Nooit geroken...
[/quote]

Nee hoor, ze mogen enkel gebruik maken van schone pens.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#636586
Grappig vind ik dat, zeg. Dat jouw oudje ook alleen smuldier wil eten.
Met Jory is het precies hetzelfde.
Met smuldier gaat haar bak zo in 1 x leeg, energique vind ze helemaal niets, en carnibest kan een keer voor een dagje tussendoor, al is het niet van harte.

Het stinkt inderdaad  wel, maar voornamelijk naar pens, vind ik.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door