Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Fynn
#635018
Hoi

Fynn heeft ab gekregen van de da omdat hij 2 bijtwonden had en hij is een paar weken terug onder narcose geweest was maar een roesje.
Nu loopt hij ook nog sinds gisteren de hele dag te niesen wat kan ik hem het beste geven om die rommel uit zijn lijf te krijgen.

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Door Mevroi Kruim
#635074
Volgens mij is groene leem goed, en probiotica.
Dat niezen kan een vorm van kennelhoest zijn, dat heeft Tara ook gehad. Was met een dag of 5 weer over zonder dat ik er verder iets aan gedaan had.
Door Fynn
#635911
Word al weer wat minder denk een verkoudheid.
Kan je groene leem en probiotica ook bij de Rode Pilaren kopen?

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Door Twiz
#636876
Ik dacht dat het niet goed was om tijdens een AB kuur groene leem te geven. Probiotica mag wel tijdens de antibiotica.

Groene leem zorgt er toch voor dat alle niet tot het lichaam behorende stoffen uitgescheiden worden, dus ook AB.
Door ulla
#653383
Probiotica tijdens een atibiotica kuur,prima,biogarde yugurt trouwens ook.
Groene leem niet,die laat de antibiotica weer net zo hard uit het lichaam verdwijnen.
Zonde van je geld,en de hond schiet er niets mee op.
Je kan groene leem wel prima gebruiken,enkele dagen na een antibiotica,of wat voor kuur dan ook,om de reststoffen uit het lichaam te verwijderen.
Groetjes,
Ulla
Door ulla
#653386
Probiotica tijdens een atibiotica kuur,prima,biogarde yugurt trouwens ook.
Groene leem niet,die laat de antibiotica weer net zo hard uit het lichaam verdwijnen.
Zonde van je geld,en de hond schiet er niets mee op.
Je kan groene leem wel prima gebruiken,enkele dagen na een antibiotica,of wat voor kuur dan ook,om de reststoffen uit het lichaam te verwijderen.
Groetjes,
Ulla
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door