Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door EstherVanPuck
#634686
Hehe, eindelijk een manier gevonden om Storm zo goed mogelijk zijn groentemix te laten eten. Even geleden al geprobeerd met een tomaatje er doorheen. Gaf niet veel verbetering.

Laatste keer heb ik er 2 appels en een banaan door gedaan. Nu lijkt hij het toch eindelijk wat lekkerder te gaan vinden.
Daarnaast zijn we het gemalen kopvlees over 3 dagen gaan verdelen, dit kan goed gemengt worden met de groentemix. Op 2 andere dagen krijgen ze er ei doorheen, zodat het ook aardig smaakt. Blijven er 2 dagen over dat het afwachten is of meneer het op eet of niet... Mannen..... zucht.
Puck eet het tenminste binnen 2 seconden op. Veeeeeel makkelijker die meid  ;)

Wilde toch even mijn ervaring hier melden.  :D Overigens nog niets gemerkt van gasvorming door de combi groente/fruit.
Door Lizzy
#634712
Hee mooi! En mooi dat hij er geen last van heeft. Blijft hij moeilijk doen: geef hem dan wat minder. Eet hij het niet gemakkelijker als je het mengt met pens? Of met een blikje sardientjes?
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#634718
Een scheutje yoghurt erdoor doet ook wonderen.

Zijn die mannen nou van die zeikerds? Hier moet ik de groente ook met vlees, ei of yoghurt mengen anders blieft meneer het niet. Gekookt vindt hij het heerlijk. Fruit vindt hij wel lekker, vooral banaan en appel, maar die geef ik apart anders krijg ik echt een hoge concentratie lichtontvlambare gassen in huis.
Door EstherVanPuck
#634720
Lizzy schreef: Hee mooi! En mooi dat hij er geen last van heeft. Blijft hij moeilijk doen: geef hem dan wat minder. Eet hij het niet gemakkelijker als je het mengt met pens? Of met een blikje sardientjes?
Pens werkt ook, maar dan moet je t in hele kleine stukjes knippen. Anders vist ie t met lange tanden eruit!
We mengen t altijd met yoghut, maar dat werkt dus niet bij hem.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door