Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#634587
Ja, ken 'm. Ik heb verder niet eens op deze website gelezen omdat ik het te sneu voor woorden vind. Maar ik weet bijna 99,99% zeker dat zij  Flint River Ranch brok-verkoper zijn. En op deze manier al eerder in opspraak zijn geraakt. Ik zoek ff!
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#634633
Ach ja, wat moet je met dit soort verhalen?
Er staat in ieder geval een indrukwekkende literatuurlijst onder, maar geen één artikel gaat echt over BARF. Ik heb gister weer eens gekeken of er inmiddels wat nieuwe artikelen in wetenschappelijke tijdschriften zijn. Niks nieuws onder de zon behalve dat eeuwige gezeur over salmonella.
Toen ik de volgende zin las: "de bek van een barfhond is een bron van gevaarlijke bacteriën", op dat moment kreeg ik net een lik  :P over m´n gezicht van m´n rauwvleesetertje.
Ach goed voor de weerstand, denk ik dan maar........
Er rommelt nog niks in m´n buik........
Door Cathelijn
#634641
zo duidelijk geschreven vanuit de brokkenkant, dat ik niet eens de behoefte voel om het helemaal te lezen.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#634643
Kruimel schreef: Ik wil het niet hierheen kopieren want ik heb geen toestemming van de auteur.
Hmm, ik zit het eens te lezen en moet zeggen dat de auteur ook niet vies is van een beetje copy hier en paste daar. Heel veel stukken zijn gewoon letterlijk gekopieerd uit samenvattingen van artikelen gevonden op pubmed.
Door Lizzy
#634697
Dorothea2 schreef: Ach ja, wat moet je met dit soort verhalen?
Er staat in ieder geval een indrukwekkende literatuurlijst onder, maar geen één artikel gaat echt over BARF. Ik heb gister weer eens gekeken of er inmiddels wat nieuwe artikelen in wetenschappelijke tijdschriften zijn. Niks nieuws onder de zon behalve dat eeuwige gezeur over salmonella.
Toen ik de volgende zin las: "de bek van een barfhond is een bron van gevaarlijke bacteriën", op dat moment kreeg ik net een lik  :P over m´n gezicht van m´n rauwvleesetertje.
Ach goed voor de weerstand, denk ik dan maar........
Er rommelt nog niks in m´n buik........
Niet tegen jou hoor, maar tegen de meneer van dit pro-brokken (liefst nog Flint) verhaal:

Nee, als ze 'lekker' eerst aan hun puspiem of kont hebben zitten soppen, dan zijn ze lekker bacterie-vrij ::) ;D! Of wat dacht je van een heel dood (weekje of 3) konijn of vogeltje dat ze in het bos eten en je daarna willen zoenen..... ::) :yucky:. Of eerst een mensendrol weg hebben gewerkt en je daaaaarna willen zoenen :puke:

Word ik toch liever gezoend door mijn barf-honden!
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#634705
Lizzy schreef:
Word ik toch liever gezoend door mijn barf-honden!
Ligt eraan wanneer, die van mij deed vanavond een poging nadat íe net een lamspens achter de kiezen had  :-*
Door Lizzy
#634710
Dorothea2 schreef: Ligt eraan wanneer, die van mij deed vanavond een poging nadat íe net een lamspens achter de kiezen had  :-*
Whahahahaha!!!!!!!

En toch.............

Ik verkies lamspens boven mensenstront...... ;D
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#636982
hahaha, (mensen)stront hebben ze hier nooit gegeten, maar ik heb ze zondag toch even uit de buurt gehouden toen ze lamspens kusjes wilden geven...  ;D
Door tieneke
#637251
Dorothea2 schreef: Ligt eraan wanneer, die van mij deed vanavond een poging nadat íe net een lamspens achter de kiezen had  :-*
En Tinussie deed vanavond een zeer geslaagde poging na het lappie runderpens  :-* :P ::) :-X ;D
Ach ik weet wat erin zit  ;)
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#637870
Dorothea2 schreef:Er staat in ieder geval een indrukwekkende literatuurlijst onder, maar geen één artikel gaat echt over BARF.
Ja mijn all-time favorite hondenboek van Coppinger staat ertussen. Een geweldig boek maar het gaat niet over BARF ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door