Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ziviaantje
#633944
Ik wil als ik een beetje door mijn voorraad duck heen ben ( puppy gaat het steeds minder lekker vinden ) overgaan Bibi en misschien in combi met carnibest. Ik heb de soorten lam en kip al geprobeerd en dat ging prima, alleen nog de bibimix en natuurmix proberen en als de pup alles goed verdraagt ga ik wat inslaan. Als ik het goed begrepen heb kost Bibi 2.30 per kg als je minimaal 30 kg koopt, klopt dat ? En is dat alleen in Hoogvliet of ook als je het bij andere winkels koopt. En moet je van te voren bestellen, of kun je in Hoogvliet gewoon langs gaan ?
Gebruikersavatar
Door Dalmi
#634236
[quote="aussie"]
Ik wil als ik een beetje door mijn voorraad duck heen ben ( puppy gaat het steeds minder lekker vinden ) overgaan Bibi en misschien in combi met carnibest. Ik heb de soorten lam en kip al geprobeerd en dat ging prima, alleen nog de bibimix en natuurmix proberen en als de pup alles goed verdraagt ga ik wat inslaan. Als ik het goed begrepen heb kost Bibi 2.30 per kg als je minimaal 30 kg koopt, klopt dat ? En is dat alleen in Hoogvliet of ook als je het bij andere winkels koopt. En moet je van te voren bestellen, of kun je in Hoogvliet gewoon langs gaan ?

[/quote]

Ik haal nu nog per 12 kilo per keer. Maar woon gelukkig dichtbij. Ik betaal altijd 2,30 per kilo. Voor alle smaken. Vanaf 120 kilo is het 2,07 per kilo. Ik bel altijd wel even van te voren naar Hoogvliet. Maar opzich hoeft dat niet. Maar ik denk als je 30 kg komt halen ze het wel prettig zullen vinden.
Door Ziviaantje
#634316
Ok, bedankt. Dus ik hoef niet meteen 30 kg in te slaan  ;) Scheelt weer in mijn vriezertje.
Gebruikersavatar
Door Dalmi
#634388
Graag gedaan hoor. Ik doe ook per klein inkopen. Vanaf februari dan gaan we in het groot. We zijn dan verhuisd en genoeg ruimte voor een mega vriezer in de schuur.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door