Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#632
Vanavond ging mijn man verse vuile pens halen bij onze scharrelboer.
Er was vandaag een jong rund geslacht dus enige haast was geboden om de pens vers te bemachtigen.
De runderhart krijgen wij waarschijnlijk morgen want die moet tegenwoordig apart gekeurd worden!!
Daarnaast hadden wij nog rundergehakt en rundvlees besteld.
Maar omdat ons nollebakmonster zoveel vlees naar binnen fabriceerd in 1 dag(ruim 1,5 kilo :o :P was onze scharrelslager zijn voorraad een klein beetje erg uitgeput!
Om ons en zeker Kobus te helpen kreeg mijn man vanavond i.p.v.rundvlees en gehakt ROSBIEF mee!!!!
Voor dezelfde prijs als de gehakt en de runderriblappen!
Met 8 kilo rosbief kwam mijn man het hek binnengewandeld en vermelde er meteen even bij dat als Kobus dit met lange tanden zou eten hij het nollebakmonster persoonlijk bij de slager zou afleveren! ;D ;D ;D ;D
Door Paul_Barte
#634
Vanavond ging mijn man verse vuile pens halen bij onze scharrelboer.
Er was vandaag een jong rund geslacht dus enige haast was geboden om de pens vers te bemachtigen.
De runderhart krijgen wij waarschijnlijk morgen want die moet tegenwoordig apart gekeurd worden!!
Daarnaast hadden wij nog rundergehakt en rundvlees besteld.
Maar omdat ons nollebakmonster zoveel vlees naar binnen fabriceerd in 1 dag(ruim 1,5 kilo :o :P was onze scharrelslager zijn voorraad een klein beetje erg uitgeput!
Om ons en zeker Kobus te helpen kreeg mijn man vanavond i.p.v.rundvlees en gehakt ROSBIEF mee!!!!
Voor dezelfde prijs als de gehakt en de runderriblappen!
Met 8 kilo rosbief kwam mijn man het hek binnengewandeld en vermelde er meteen even bij dat als Kobus dit met lange tanden zou eten hij het nollebakmonster persoonlijk bij de slager zou afleveren! ;D ;D ;D ;D
Sterker nog.........
Indien mijn honden de Rosbief zouden opeten vreet ik de hele hond op hahahahaha

Tussen vlees eten en vleeseten zit een groot verschil LOL.

Onder de grill die handel en 'nollebakmonster' mag een bak pens leegvreten ;-))
Door tieneke
#635
Wat een  :-* lieve slager heb jij !!! :D
Ik hoop dat Kobus het ook een beetje waardeerd! :P
Vanavond trok hij zijn neus op voor de kippennekken.
Hetzelfde met hele verse jonge runderhart eergisteren, ik heb hem op mijn manier bevoorraad!
Hij heeft zoiets van ik vind dit niet lekker ,eet het zelf maar op!
Ook met verse vis kom ik niet verder,tegenwoordig heb ik sardientjes uit blik of kook ik verse vis licht aan.
De meeste dagen eet hij als een dijker maar er zijn dagen dat hij denkt:vreet het zelf maar op!
Tja en met een hond met suikerziekte moet je heel alert zijn,dus zeker met zijn eetpatroon.
Ik weet zeker dat er heel veel honden (en zijn baas!)jaloers zijn op zijn bevoorrading! :P :P ;D
Door tieneke
#636

Sterker nog.........
Indien mijn honden de Rosbief zouden opeten vreet ik de hele hond op hahahahaha

Tussen vlees eten en vleeseten zit een groot verschil LOL.

Onder de grill die handel en 'nollebakmonster' mag een bak pens leegvreten ;-))
Ja Paul het kreng is niet zo,n klein beetje verpest! :P
Verleden maand kreeg ik bij Kobus zijn voedselpakket al een runderrollade van een kleine pond.
Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om het in een paar minuten te laten vermalen door zijn giga-tandjes,dus is het rolladetje in MIJN vriezertje beland!!
Als Kobus dit weet ;D ;D ;D
Door sylvia
#637
dus kobus vindt wel eens de baas in de pot ;D ;D ;D
Door Jolly
#638
zo he, doe maar luxe zeg, rollade en rosbief, nou nou, Chasey is meteen stinkend jaloers (al zegt tie meteeen, dat hij ook wel eens een plakkie of 2 rosbief krijgt, als vrouwtje dat te lang heeft laten liggen)
Laatst gewijzigd door Jolly op za 20 sep 2003, 08:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door oebaya
#639
Bij mij ging toch minstens de helft van die rosbief voor mijzelf in de vriezer. ;D
Door Lizzy
#640
Die slager van jou is dus wel GOUD waard he! Zo een wil ik ook!!!!! En ja, Nollebakmonster is inderdaad wel verwend he? Hihihi, anders dreig je gewoon een paar keer flink met "Morgen krijg je Eukanuba". Zullen we wedden dat hij het dan eet?!
Groetjes, Lizzy
Door avalon
#641
Wat een verwende stront zeg. Die van mij hebben gisteren kipfiletreepjes gehad. De groot verpakkingen waren in de aanbieding en aangezien wij een kilo niet opkunnen, maar rosbief nee dat krijgen ze hier niet. (ik heb dan ook niet zo'n goude slager) Straks krijgen ze pens (van rodi) het eten is op voor hun en aangezien de diepvries schoongemaakt moest worden kon ik geen voorraadje inslaan. Alleen komt de energique pas donderdag weer binnen. Ik was te laat met mijn bestelling :( :(
Door tieneke
#642
Die slager van jou is dus wel GOUD waard he! Zo een wil ik ook!!!!! En ja, Nollebakmonster is inderdaad wel verwend he? Hihihi, anders dreig je gewoon een paar keer flink met "Morgen krijg je Eukanuba". Zullen we wedden dat hij het dan eet?!
Groetjes, Lizzy
Eukanuba :o :o
Laat ie het inderdaad maar niet horen ;D
Door tieneke
#643
Bij mij ging toch minstens de helft van die rosbief voor mijzelf in de vriezer. ;D
Het is dat mijn man en ik heel erg weinig vlees eten,want anders ;)
Door Lizzy
#644
Eukanuba :o :o
Laat ie het inderdaad maar niet horen ;D
Altijd een prima manier om ze te chanteren! ;D
Door Eidos
#645
hahahahahah Nollebakmonster is al net zo verwend als eidos dus ;D.

Dos heeft zaterdag zijn eerste barfdag gehad ( jaaaaaaaaaa ik ben er mee begonnen ;D ).. En heeft heerlijke biefstuk, kruidenmix, tomaatje + rauw ei gegeten, en als toetje een heerlijke grote kippepoot ;D... En smullen dat ie deed ;).
Door Eidos
#646
hehehehe dat zou zo maar eens kunnen gebeuren ja ;). Ik vind het wel erg leuk iig om dos zo te zien smullen van al die nieuwe dingen ;D, en ook sven vond het erg leuk .
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door