Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door hellenbanjerbo
#631815
vandaag weer met Banjer bij Linda Boggie, dierenarts/acupuncturiste geweest voor een onderhoudsbehandeling tegen haar arthrose. linda vertelde dat haar longmeridiaan erg leeg is. 1 van de symptomen daarvan is een droge huid. dat klopt ze lijkt wel roos te hebben. verhaard ook nog erg dus veel reclame loopt ze momenteel niet te maken voor Barf. ik vertelde dat ik haar geit- en lamsvlees/bot voer, zalmolie wat toch allemaal goed zou moeten zijn voor haar velletje. maar volgens linda is vooral lam erg yang en zou ik er beter aan doen haar voorlopig vooral rund (is ying) te geven. linda heeft wel wat kennis van verse voeding maar als ik haar advies opvolg wordt Banjer's voeding wel een stuk eenzijdiger. wie weet hier meer van af? ik dacht altijd dat alle vlees yang was.
net vorige week naar het islamcentre geweest en de vriezer vol met lam en geit. dat kan Bó dan allemaal opeten.

Barfplaats wordt gesponsord door