Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door *wendy*
#631124
Zijn er hier mensen bekend met Primeval?
Hoe bevalt dit en wat zijn je resultaten hiermee?

Als ik in de folder kijk haal ik er niet uit of er Glucosamine/Chondoitrine inzit. Zit dit erin?
Door Barrak
#631169
Of er glucosamine/chondoitrine inzit staat ook niet op de verpakking. Ik gebruik het nu zo'n 3 maanden en het werkt voor mijn hond erg goed. Hij heeft arthrose, had startpijn en liep wat stijver. Nu geen startpijn meer en hij springt en rent weer soepel.
Als je wilt kan ik de samenstelling wel overtypen van het pakje, ik weet niet of je daar wat aan hebt.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#631182
<><><>Samenstelling per 7,5 gram (1 maatlepel) Hoogwaardig farmaceutisch collageenhydrolysaat 4939mg.
Collageen type II 740mcg
Elementair calcium (als tricalciumcitraat 4-hydraat) 363mg
Elementair magnesium (als trimagnesiumdicitraat) 98mg.

Elementair ijzer (als ijzergluconaat) 1,6mg
Vanillin 2,5mg.


Ik gebruik het al jaren bij de ouderen en incidenteel bij blessures bij de jongeren en is tot nu toe altijd goed bevallen. Er zit geen glucosamine in.
Door Lizzy
#631186
Ik heb het ook lange tijd gegeven (vanwege artrose) en hier hielp het niet en hielp glucosamine wel.
Door *wendy*
#631199
Angelique schreef:Ik gebruik het al jaren bij de ouderen en incidenteel bij blessures bij de jongeren en is tot nu toe altijd goed bevallen. Er zit geen glucosamine in.
Zou jij dit dan, met jouw ervaring, aanraden bij een hond met ED?
Glucobest zie ik geen enkele verbetering.
Etos stap 1 zie ik kleine verbetering, maar ik vermoed dat dit door de duivelsklauw komt?
Dan heb ik nog een ander merk met alleen glucosamine gebruikt, maar ook geen verbetering.

Nu ga ik 21 sept naar Ermelo voor second opinion omdat ik nooit geloof dat hij niet alleen door arthrose zijn poot niet meer gebruikt. ;)
Gisteren bewust 1 dag geen Previcox gegeven en gisterenavond verging hij al vd pijn. En vanochtend gebruikte hij zijn poot niet meer.
Dus gelijk weer aan de Previcox.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#631204
pippy schreef: Zou jij dit dan, met jouw ervaring, aanraden bij een hond met ED?
Glucobest zie ik geen enkele verbetering.
Etos stap 1 zie ik kleine verbetering, maar ik vermoed dat dit door de duivelsklauw komt?
Dan heb ik nog een ander merk met alleen glucosamine gebruikt, maar ook geen verbetering.

Nu ga ik 21 sept naar Ermelo voor second opinion omdat ik nooit geloof dat hij niet alleen door arthrose zijn poot niet meer gebruikt. ;)
Gisteren bewust 1 dag geen Previcox gegeven en gisterenavond verging hij al vd pijn. En vanochtend gebruikte hij zijn poot niet meer.
Dus gelijk weer aan de Previcox.
Als de gluco niks doet dan moet je wat anders proberen en dan zou de Primeval wel eens wel kunnen helpen. Hier is er sprake van ouderdomsslijtage en deed de Glucobest helemaal noppes nada. Ik zou het dus zeker proberen. Meestal zie je al vrij snel resultaat, zeg met 2 tot 4 weken. Zie je na 6 weken nog niks dan kun je ermee kappen.
Door *wendy*
#631215
Ok, heb een pot van 500 gram besteld.

:-[ kwam er later pas achter dat ik volgens mij ook bij jou had kunnen bestellen, toch? :-[
Gebruikersavatar
Door Angelique
#631226
pippy schreef: Ok, heb een pot van 500 gram besteld.

:-[ kwam er later pas achter dat ik volgens mij ook bij jou had kunnen bestellen, toch? :-[
Alles kan ;D

(trouwens, je website doet het niet)
Door *wendy*
#631232
ohw klopt......ben hem aan het verhuizen.
Zal even mijn profiel hier aanpassen naar .eu toe  ;)
Bedankt voor de herinnering.  :D
Door *wendy*
#635853
We zijn nu 5 dagen bezig met primeval, en ik zal het me wel verbeelden, maar het lijkt erop dat hij hier wel baat bij heeft.
Helemaal een zuiver beeld heb ik niet omdat hij nog aan de previcox zit, maar daar kan ik misschien morgen iets meer over zeggen.
Hij mag nl vandaag geen Previcox hebben omdat we morgen naar Ermelo gaan voor de second opinion.
Vorige week konden we de dag zelf dat hij geen Previcox gehad had het verschil al merken, dus ik ben benieuwd.
Hij vind de Primeval igg berelekker.  ::)
Door Barrak
#635889
fijn dat het lijkt te werken. ik vind het zelf ook nog lekker ruiken!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door