Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door teuni048
#630449
Hoi allemaal,

Tika was vandaag weer brokjes gaan eten bij de buren...ik kon ze duidelijk zien ...

Wist ik maar waar hij allergisch voor was. De dierenartsen zijn er daar niet over eens met elkaar en een test zegt nog niks.

Ik baal als een stekker, moet ie dan maar weer binnen blijven zitten en alles slopen in huis.....

Wat moet ik hier toch mee?

Groetjes, Marian en Tika
Door Borke
#630458
Ik denk dat je kunt doen wat wij (en meerderen hier op Barfplaats) gedaan heben: je tuin afzetten zodat de kat niet naar de buren kan gaan ;D
Door teuni048
#630461
ja, dat lijkt me wel zo slim...maar dat is niet zo gemakkelijk....dan toch maar een ren maken!  Ik heb net even het spoednummer van de vervangend dierenarts gebeld en ze geeft door dat ik heb gebeld.Ik moet Tika absoluut binnenhouden vannacht...wordt een koude nacht en morgen mijn eigen dierenarts bellen.
Dat wordt om 8 uur opstaan morgenochtend. Heb tika even in zijn reismand gezet, vindt ie niet zo leuk, maar hij moet even kalmeren en ik moet hier even de boel gaan stofzuigen, anders eet ie weer alles van de vloer.
pfffffffffffffffffffff.......aan de slag dan maar!

Bedankt voor je reactie!

Marian en Tika
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door