Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Tiesto
#630258
Toen we 2 weken geleden bij de da voor enting en t lopen van Tiesto kwamen we erachter dat Tiesto op zijn borst een grote vochtophoping heeft..(t houdt maar niet op :() en wij maar denken dat ie daar puur vel over had..volgens haar kon t geen kwaad, want t was niet massief..maar ik maak me wel wat ongerust aangezien hij nog zo jong is..morgen mag ze weer voelen of t erger is geworden..herkent iemand van julie dit? Het stulpt niet uit, anders hadden we t wel gezien...
Door Tiesto
#630295
Ja, daar begint de ophoping en t is een plek van ong. 4 cm breed en lang.. t is niet echt bult maar een wat langgerekte kwab en je kan t kneden, t is niet massief..hoop dat ik t zo een beetje goed omschrijf zodat jullie t snappen ;)
Door Ine
#630313
Tiesto schreef: Ja, daar begint de ophoping en t is een plek van ong. 4 cm breed en lang.. t is niet echt bult maar een wat langgerekte kwab en je kan t kneden, t is niet massief..hoop dat ik t zo een beetje goed omschrijf zodat jullie t snappen ;)
Weet je wel zeker, dat dit een vochtophoping is?
Ik heb net alle 7 honden gevoeld en bij al mijn gedeeltijk showlijnen (3) voel ik dus ook zo'n bult. Misschien eens voelen bij andere labjes en eens een fokker bellen?
Door Tiesto
#630317
We voelden het voor de enting al dus dat lijkt me niet...Zack, onze andere lab heeft t niet...dat hebben we uiteraard meteen gecontroleerd..en t voelt echt aan als een soort van vocht ofzo, t zit echt onderhuids..
Door Femke
#630319
is het geen vet? Ik kan bij Sunday altijd goed op zijn borst voelen als hij te dik is, dan krijgt hij daar zo'n sponzige kwab
Door Tiesto
#630324
Tiesto mag misschien iets minder wegen, maar hij is niet te dik en dan had de da toch wel gevoeld als dat vet was geweest lijkt me?? En zou dat dan zo plaatselijk zijn?
Door fester
#630364
Heeft hij zich nergens aan gestoten. Beetje te hard in het water geprongen of met spelen zich eigen bezeerd. Als je twijfeld zou ik toch eventjes een biop laten nemen. Wat ik nog vragen wilde is het de ene keer groter als de andere keer?
Door Tiesto
#630366
T lijkt mij geen bult van t stoten ofzo..en tot nu toe veranderd de plek niet van vorm..morgen nog maar eens naar laten kijken..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door