Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Rosita
#629739
Vito is gisteren 13 wk geworden (weegt ook 13 kg) en sinds een week of 2 heeft hij last van schilfers en jeuk. Nu is hij natuurlijk zijn puppy vacht aan het verliezen, maar ik wil hem toch wat extra visolie geven. Ibiza krijgt dagelijks 1 capsule krachtige visolie van de Hema (ze heeft anders last van schilfers en een droge huid), dus ik vraag me af hoeveel visolie Vito mag hebben.
Door Jojo
#629831
Als er geen medische oorzaak voor is.....
Zusje had op een gegeven moment ook wat vacht/huid troubles en die geef ik tot het potje op is (want het is nu eigenlijk al weer over, geen bultjes en plekjes meer) borageolie capsules van de Tuinen. Iedere dag 1, ik heb echt het idee dat dit heel goed heeft geholpen!
Door Lizzy
#630004
Ik heb Linga als pup maximaal 3 keer per week 1 zo'n visolie capsule van de HEMA gegeven. Dat lijkt me wel genoeg. Maximaal 4 keer per week lijkt me eigenlijk wel maximaal. In deze capsules zit ook wat borage olie en vrij veel vitamine E. Geef je ook vette vis?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door