Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door mas
#628713
Hoi allemaal,

Nou gisteren was het eindelijk zover: het eerste diner met CB (de vleesmix). En Gorbi vond 't heerlijk. Ik had er voor de vorm nog wat gewoon blikvoer doorheen gedaan, maar dat was volgens mij helemaal niet nodig. Hij at alles in één keer op. En vanochtend ook. Joepie!! ;D

Jammer alleen dat Floortje er helemaal niets van moet hebben. Ik dacht al dat het bij haar een probleem zou worden, dus had er meer van het oude blikvoer doorheen gedaan, maar helaas. Mevrouw mot 't niet. Ik had het bordje lang laten staan, maar ze peinsde er niet over. Ik dacht dat ze wel zou gaan eten als ze honger kreeg. En ze had echt trek, want aan het einde van de avond zette ik een paar brokjes neer en daar viel ze echt op aan. Zo erg zelfs, dat ze na dat schrokken alles weer uitkotste. :( Nou ja, ik blijf het proberen, vanavond voor haar dan maar weer wat meer blikvoer met een klein beetje CB. Ooit moet het toch lukken. :-\
Door *Robin*
#628756
goed zeg dat Gorbi het zo lekker vind!!!
En floortje komt vast ook nog wel...
gewoon volhouden blijven aanbieden en vooral niet opgeven.
doe eerst één theelepel CB door het blikvoer en als ze dat eet dan twee theelepels en zo verder, je kan het ook met kokend water overgieten om de geuren vrij te krijgen misschien ruikt het dan lekkerder voor haar
Gebruikersavatar
Door sylvia
#629080
Bij katten is het vaak zo dat ze of het heerlijk vinden of denken eet het zelf maar op, katten van de laatste categorie komen ook uiteindelijk wel over de brug maar alleen met veel volharding van de bediening.
Door mas
#629169
Gisteravond heb ik het weer geprobeerd bij Floor. Dit keer slechts 1 theelepeltje CB door haar blikvoer geroerd. Nou je had haar gezicht moeten zien: super wantrouwig! Ze heeft er wel van gegeten, maar niet echt veel. Wat een onwijze muts is het toch. ::) Maar ik moet er stiekem ook wel een beetje om lachen... Ze laat zich echt niet foppen.
Door *Robin*
#629313
hier gewoon een tijdje mee doorgaan tot ze aan de geur en smaak is gewend. daarna ga je twee lepeltjes nemen en daar weer aan laten wennen en ga zo door!!
Ze heeft ervan gegeten dus de hoop is er :D
Door Romoka
#629634
mas schreef: Gisteravond heb ik het weer geprobeerd bij Floor. Dit keer slechts 1 theelepeltje CB door haar blikvoer geroerd. Nou je had haar gezicht moeten zien: super wantrouwig! Ze heeft er wel van gegeten, maar niet echt veel. Wat een onwijze muts is het toch. ::) Maar ik moet er stiekem ook wel een beetje om lachen... Ze laat zich echt niet foppen.
Herkenbaar :). Vanavond heb ik bij Romy een theelepeltje vers door haar voer te doen, doorgeroerd en gegeven. Ze merkte dat er iets met haar voer gebeurd was, rook eraan en liep mokkend weg. Tutje dat ze is.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door