Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Erna
#628825
Balen zeg!! Vandaag zijn de pups ook gevaccineerd (ze hadden een drukke agenda deze week) en 1 puppie heeft dus een entreactie gekregen. Vervelend om te zien zeg. Ik heb het nooit eerder bij een pup gehad maar deze is er echt ziek van. Rillen, bibberen, kotsen, niet willen eten,  kortom echt ziek.

We hebben al tabletjes gehaald om haar hier weer ff doorheen te helpen, ze ligt tegen een warme kruik aan en ze krijgt vanavond onderhuids vocht van me. Hopelijk voelt ze zich morgen een stuk beter.

Vaccins blijven gewoon rommel. Tis dat het noodzakelijk is maar anders....
Door Erna
#628852
In eerste instantie schrik je inderdaad maar dat is ook zo weer weg. Ze knapt al wat op zo te zien. Ze ligt in ieder geval niet meer zo te rillen en als Nik in de ren springt dan is ze ook gelijk wakker en probeert een slokje te drinken. Ze ziet er nu uit als een kameel met die twee vochtbulten op haar rug. ;D
Door Jolly
#628886
Als dat niet diegene is die jullie willen houden. Krijgt deze dan een niet meer vaccinatie brief mee?
Door Erna
#628901
Jolly schreef: Als dat niet diegene is die jullie willen houden. Krijgt deze dan een niet meer vaccinatie brief mee?
Waarom?
Door Erna
#628921
Het tabletje en het vocht doen wonderen. Ze is weer actief en ligt nu een rubberen kip te slopen.  Ze is wel wat slomer dan de anderen maar dat zal morgen wel weer anders zijn.
Door Ine
#628929
Erna schreef: Het tabletje en het vocht doen wonderen. Ze is weer actief en ligt nu een rubberen kip te slopen. Ze is wel wat slomer dan de anderen maar dat zal morgen wel weer anders zijn.
Gelukkig meis!! :-*
En is ze intussen al Dromedaris, of weer een mooi pupje?
Waarom heb ik het over een ze? :-\
Oh, zie het al, jij hebt het ook over een "ze"!
Door Erna
#628933
Tis alweer een mooi pupje hoor. Voor de nacht doe ik er nog wat vocht in en dan moet het maar goed zijn. Ze is nog wel anders dan anders. Wil niet opgepakt worden enzo dus ze voelt zich duidelijk nog niet helemaal top.
Door Erna
#628937
Hmmm kan een enting zo gevoelig zijn? Broer legt zijn hoofd op het ruggetje van de patient en die begint me toch een partij te gillen.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door