Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Romoka
#628364
Vanavond zou ik versvoer halen voor mijn katten bij de verkooppunt van carnibest in mijn woonplaats. Ondanks dat de mensen thuis zouden zijn, kwam ik voor een dichte deur. Helaas dus geen versvoeding.
Ik heb het nu besteld op internet en als het goed is komt het volgende week. Ze moeten nog even geduld hebben.

Ter compensatie met ik naar de supermarkt gereden en heb ik poulet, soepvlees, rosbief en blikjes tonijn en zalm voor ze gehaald.  Omdat het avond was, was er niet zoveel meer, maar zo kunnen ze weer een paar daagjes vooruit.

Ook geef ik er nog brokken bij, zodat ze zeker genoeg krijgen.
#628379
Wow!  :o  Luxe kattenbeesten!
Kip kunnen ze ook goed eten trouwens, en da's wat goedkoper. Vleugeltjes verkopen ze bij de super meestal ook wel, ff flink platmeppen met een hamer, dan krijgen ze de botjes ook wel weg. En filet, da's dan wel ff luxe maar voor een keer ....
Door Romoka
#628388
Er was weinig meer bij de super 's avonds. Kip was er niet meer. De blikjes zijn van het euromerk. 60 cent of zo per stuk, dus geen john west.
Vandaag hebben ze kippevleugeltjes gehad en dat ging er bij twee van de drie goed in. Verder krijgen ze koolvis uit de diepvries. Ik ben ook niet van plan om ze dit elke dag voor te zetten. Dat luxe is dus voor erbij en maar een klein beetje. (anders moet ik een bijbaantje gaan nemen en dat ben ik niet van plan)

Ik heb barf produkten besteld en dat komt volgende week. Samen met het versvoer.
Door Romoka
#628648
Dat sjieke gaat toch hun neus voorbij, want waarschijnlijk krijg ik vanavond carnibest. Ik hoop het want ik ben super benieuwd of ze het eten.

En als ik vanavond carnibest heb, ga ik soep koken ;)
Door tieneke
#628685
pippy schreef: Zaterdag krijg ik eindelijk de lammix binnen van CB en dat is mijn laatste hoop voor mijn kat :D De rest weigert hij allemaal :'(
De lammix verkocht ik ook het meeste ;)
De andere smaken vonden de meeste katten gewoon minder en aten deze niet.
Door Romoka
#628687
Ik had ook lammix willen hebben, maar die hadden ze niet meer. Ik heb het wel besteld dus het komt volgende week.
Vanavond krijg ik natuurvoer en vleesmix. Dus voor de lam moeten ze nog even wachten. :)
Door *wendy*
#628700
tieneke schreef: De lammix verkocht ik ook het meeste ;)
De andere smaken vonden de meeste katten gewoon minder en aten deze niet.
Ik hoop het want 1 mevrouw haar kat (ik heb je toen ge-pb't hierover) die weigert dus alle 3 de andere varianten. En ze wil nu ook de lammix proberen.
Als het goed is komen de proefzakjes er ook aan, dus ga er lekker wel ff 1 van voor mijn eigen kat gebruiken :-[ ;)
Door Romoka
#628770
pippy schreef: Ik hoop het want 1 mevrouw haar kat (ik heb je toen ge-pb't hierover) die weigert dus alle 3 de andere varianten. En ze wil nu ook de lammix proberen.
Als het goed is komen de proefzakjes er ook aan, dus ga er lekker wel ff 1 van voor mijn eigen kat gebruiken :-[ ;)
Dat is mijn grootste zorg, of ze het wel willen eten. Kareltje (12 wk) zal het wel eten, want die eet ook prima barf. Mozart is even een vraagteken, barf eet hij wel, maar hij kan soms moeilijke doen. En van Romy ben ik eigenlijk al zeker dat ze het niet wil. Als ze het wel zal eten zal ik hoogst verbaast zijn en natuurlijk erg blij.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door