Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door lina
#628481
Hallo

Ik wil mijn ierse wolfshond gaan overzetten van brokken naar kvv omdat ze een hele slechte eter is.
Wat zou ik het beste kunnen geven, wat heeft een goede prijs kwaliteit verhouding?
Omdat het een reuzin  :) is zoek ik iets wat wel goed, maar niet zo duur is.
Alvast bedankt!
Door Ziviaantje
#628509
Ik heb laatst heel wat prijzen vergeleken en bij mij kwam eruit dat smuldier het goedkoopste was ( 0.59 per 400 gram bij de C1000 ). En als je in het groot inkoopt kwamen Bibi, carnibest en Energique er ook redelijk uit. Ik heb dan de hoeveelheid wat de hond er van nodig heeft uitgerekend per dag en hoeveel ik dan kwijt ben. 
Door *wendy*
#628585
Ligt eraan waar je hond het het best op doet.
In mijn geval is smuldier dan wel het goedkoopst, maar ik moet er 2x zoveel van voeren (waardoor het prijsverschil bijna wegvalt) en de honden raken ervan aan de sjees.
Duck moeten ze bij mij na 2 weken niet meer  :-\ stelletje meuten.
Energique, Bibi en CB vallen bij mijn jongens het best, maar zijn dan verhoudingsgewijs wel weer iets duurder.
Meer merken heb ik niet geprobeerd en ze zitten nu alleen op CB. Niet de goedkoopste, maar voor mijn jongens wel 1 vd betere  :)

Dus gewoon rondkijken waar je het makkelijkst en goedkoopst aan kunt komen en proberen hoe je hond het erop doet.
Succes.  :D
Je hondje zal nog meer van je gaan houden  ;)
Laatst gewijzigd door *wendy* op do 07 sep 2006, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door lina
#628658
Bedankt voor jullie antwoorden!

Enne...pippy...ze houdt al zo veel van me ;D

Hebben jullie ervaring met rodi compleet?

Groetjes Linda
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#628661
Rodi compleet vinden ze hier erg lekker. Ik Barf nu maar af en toe krijgen ze nog wat Rodi en dat bevalt prima. Ze vinden alle smaken erg lekker en doen het er goed op. Overigens geldt dit ook voor Smuldier.
Door *wendy*
#628665
[quote="aussie"]Ik heb dan de hoeveelheid wat de hond er van nodig heeft uitgerekend per dag en hoeveel ik dan kwijt ben.[/quote]

Ikzelf raadt mensen altijd aan om met 20 gram per kilo lichaamsgewicht per dag te beginnen. Binnen no time merken ze vaak al of het teveel of te weinig is en dan ga je dus beginnen met "op het oog te voeren."
Door tieneke
#629190
[quote="lina"]

Hebben jullie ervaring met rodi compleet?

Groetjes Linda
[/quote]
Moet je veel meer van voeren  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door