Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#628140
Heb vanochtend kwartels uit de vriezer gegooid. Toen ik vanmiddag keek zat er de kop nog aan, dat is op zich nog niet zo'n punt, maar de veren zitten er ook nog aan.

Moet je die er af plukken??
Door Lil
#628193
Angelique schreef: Die paar veertjes vreten ze wel op hoor.
Ja, hoor hier worden die ook gewoon opgegeten!

De veren en de kop zitten er als het goed is altijd aan, zodat je kunt zien dat het echt kwartel is en niet een ander vogeltje
Door Mevroi Kruim
#628218
Ik krijg binnenkort ook een paar complete kwartels dus ben benieuwd. De wijlen postduiven die ik gekregen had (zonder kop gelukkig) eten de honden niet, mar de katten met veel smaak, mits de ergste verenboele raf is. Dus kliko open, handschoenen aan/schort voor, en plukken maar  :P :P Stinken die beesten!
Door Lizzy
#628239
Mijn honden zijn dol op koppen van kwartels en kippen! En die veertjes zijn prima hoor. Poepen ze gewoon weer uit.
Door tt-tjes
#628258
Nou, de kwartels werden met smaak opgegeten, behalve het kopje met veren, dat werd dus meteen weer uitgetuft. :P

Maakt ook niet zoveel uit, het overgrote deel is op :)
Door bas rouge
#628287
tt-tjes schreef: Nou, de kwartels werden met smaak opgegeten, behalve het kopje met veren, dat werd dus meteen weer uitgetuft. :P

Maakt ook niet zoveel uit, het overgrote deel is op :)
Mijn honden eten altijd het eerste de kop op, die vinden ze blijkbaar heerlijk.
Door tt-tjes
#628315
Die van mij zijn gewoon een stelletje Barfmutsen ;D  Ze snappen gewoon nog niet helemaal wat de bedoeling is volgens mij. ;)
Door Lil
#628614
tt-tjes schreef: Die van mij zijn gewoon een stelletje Barfmutsen ;D  Ze snappen gewoon nog niet helemaal wat de bedoeling is volgens mij. ;)
haha.

De katten krijgen hier kwartel (ieder de helft), dan kan de hond de kop opeten, heerlijk vind hij het. Hier krijgt hij trouwens regelmatig wel dingen met nog een vachtje eraan en het doet wonderen voor de spijsvertering of verbeeld ik me dat maar? Heb het idee dat de darmen minder snel van streek zijn tegenwoordig en dat hij ze mooi schoonpoetst met de veren en de haren.
Door *Robin*
#628889
Lil schreef: haha.

De katten krijgen hier kwartel (ieder de helft), dan kan de hond de kop opeten, heerlijk vind hij het. Hier krijgt hij trouwens regelmatig wel dingen met nog een vachtje eraan en het doet wonderen voor de spijsvertering of verbeeld ik me dat maar? Heb het idee dat de darmen minder snel van streek zijn tegenwoordig en dat hij ze mooi schoonpoetst met de veren en de haren.
ja dat is helemaal waar ;)
mijn katjes eten ook het grootste deel muisjes hamster ratjes en kuikens allemaal met vachtje en ik vind nooit haartjes in de kattenbak, ik heb ook het idee dat ze makkelijker van hun eigen haren verlost worden door het borstel effect van de vachtjes :)
ik denk dat ze dat uitpoepen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door