Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Elly1967
#626076
Hallo,
ik had nog een vraag over rauwe groente, waarom is gekookte groente niet goed voor je hond??? of gestoomd. als ik een potje groente koop voor mijn hond dan zijn dat gestoomde groente maar niet al te duur, als ik verse groente koop ben ik wel heel duur uit.  :-\
Door 202Spots
#626091
Elly1967 schreef: Hallo,
ik had nog een vraag over rauwe groente, waarom is gekookte groente niet goed voor je hond??? of gestoomd. als ik een potje groente koop voor mijn hond dan zijn dat gestoomde groente maar niet al te duur, als ik verse groente koop ben ik wel heel duur uit.  :-\
Wanneer je hond geen rauwe groent wil eten, dan is het altijd nog beter om ZELF de groenten te stomen, of gewoon de gekookte tafelrestje geeft.
Om potje gekookte groenten speciaal voor de hond te kopen is
beetje vreemd vind ik,en het lijkt me sterk dat je met potten of blikgroente goekoper uit ben....dan zou ik liever rauw bevroren groenten kopen.
Maar wanneer je bij de groenteman om "afval" vraagd....dan zou je verbaast zijn wat je voor niks kan krijgen!
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#626157
Als je seizoensgroenten haalt op de markt, bij de Aldi of de Lidl, hoef je echt niet duur uit te zijn, hoor!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door