Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Bernadette
#624349
Ik kan sinds kort gemakkelijk aan hele konijnen komen. Gisteren de eerste lading gehaald en Spookie ging helemaal door het lint, heeft samen met Chica (de pup) als een idioot staan aanstellen bij de vriezer.... Vannacht waren we nog gewekt door hem..........

Hij is helemaal wild... Vanavond gaat het dan gebeuren (als konijntje ontdooit is) en krijgt meneer Spook zijn zin!!!!!!!!!!!!

Ben superbenieuwd hoor! (Monster krijgt ook)
Door Mevroi Kruim
#624395
Bernadette schreef: Ik kan sinds kort gemakkelijk aan hele konijnen komen. Gisteren de eerste lading gehaald en Spookie ging helemaal door het lint, heeft samen met Chica (de pup) als een idioot staan aanstellen bij de vriezer.... Vannacht waren we nog gewekt door hem..........

Hij is helemaal wild... Vanavond gaat het dan gebeuren (als konijntje ontdooit is) en krijgt meneer Spook zijn zin!!!!!!!!!!!!

Ben superbenieuwd hoor! (Monster krijgt ook)
Ik ook! Hier zijn de katten gek van vanalles, maar het moet wel netjes uitgepakt zijn anders eten ze het niet. Dus duif moet geplukt, en ik vrees dat konijn gevild zou moeten zijn :-X
Door *Robin*
#624416
als het goed is wil ik ook wel een paar konijntjes van je kopen :D
Door Bernadette
#624429
*Robin* schreef: als het goed is wil ik ook wel een paar konijntjes van je kopen :D
er liggen er al 2 klaar voor je ;)
Door *Robin*
#624671
Bernadette schreef: er liggen er al 2 klaar voor je ;)
Yeah!!!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#624711
Ik vind jullie zo stoer he, ik ben een barfblooper wat dat aangaat
Door *Robin*
#624752
ach valt wel mee ;) ik zou jouw idee ook niet uit kunnen voeren hoor ;D
hoe is het met de konijntjes?? 8)
Door Bernadette
#624797
*Robin* schreef: ach valt wel mee ;) ik zou jouw idee ook niet uit kunnen voeren hoor ;D
hoe is het met de konijntjes?? 8)
vertel?

(barfblooper whahahaaa)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#624953
Bernadette schreef: vertel?

(barfblooper whahahaaa)

Ik wilde voerkonijntjes fokken, de eerste zending zit nu gezellie bij hun eigenaar in een hokje hahahahha
Laatst gewijzigd door sylvia op do 31 aug 2006, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Robin*
#625040
hahaha ok!!
ze hebben dus een baasje!! ;D
daarom zeg ik... ik zou dat ook niet kunnen hoor ;)
Door Bernadette
#625841
sylvia schreef:
Ik wilde voerkonijntjes fokken, de eerste zending zit nu gezellie bij hun eigenaar in een hokje hahahahha
Whaha, ja ik heb dat eerder gehoord.... 8) Ik zat er ook over te denken... Maar ik zou het écht niet kunnen hoor..............................

Misschien over een jaartje ;D
Door Mevroi Kruim
#626305
Bernadette schreef: Whaha, ja ik heb dat eerder gehoord.... 8) Ik zat er ook over te denken... Maar ik zou het écht niet kunnen hoor..............................

Misschien over een jaartje ;D
Ik heb er ook over gedacht, het is de simpelste en waarschijnlijk voordeligste manier om barf voor de katten te krijgen. Maar ik kan dat gewoon niet, muts die ik ben. Daar trek ik dus de grens. Ik wil best beesten voeren die iemand anders gefokt en afgemaakt heeft, maar zelf krijg ik het niet voor elkaar. Hypocriet? Ja. Het zij zo.
Door Lizzy
#626307
Kruimel schreef: Ik heb er ook over gedacht, het is de simpelste en waarschijnlijk voordeligste manier om barf voor de katten te krijgen. Maar ik kan dat gewoon niet, muts die ik ben. Daar trek ik dus de grens. Ik wil best beesten voeren die iemand anders gefokt en afgemaakt heeft, maar zelf krijg ik het niet voor elkaar. Hypocriet? Ja. Het zij zo.
Ik ben wel eens benieuwd of ik zelf konijnen, kippen, lammeren en geiten zou kunnen houden (en echt goed verzorgen, met gezonde, verse voeding en lekker in de buitenlucht met veel ruimte) om ze vervolgens door iemand op te laten halen die ze dan netjes slacht en 'onherkenbaar' voor me maakt.....
Door Mevroi Kruim
#626331
Lizzy schreef: Ik ben wel eens benieuwd of ik zelf konijnen, kippen, lammeren en geiten zou kunnen houden (en echt goed verzorgen, met gezonde, verse voeding en lekker in de buitenlucht met veel ruimte) om ze vervolgens door iemand op te laten halen die ze dan netjes slacht en 'onherkenbaar' voor me maakt.....
Ja, da's dan nog een middenweg. Een vriendin van mij heeft een boerenbedrijf in Engeland, met haar man, en ze fokken o.a. vleeskoeien en -lammeren. Zij eet zelf nauwelijks vlees en beteedt heel veel zorg en liefde aan haar dieren, en elke keer is het weer heart wrenching voor haar als de veewagens komen om de kalveren en lammeren te halen. En ze doet het dus al jaren. Ze vindt het ook moeilijk om eigen dieren aan haar honden te voeren, zelf eten doet ze al helemaal niet.
Door Lizzy
#626335
Gek eigenlijk he, hoe we hier mee om gaan... Als het maar anoniem is. Vandaar dat het voorverpakte vlees bij de super ook zo goed bevalt ::). Zou jij het kunnen, op deze manier?
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door