Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door missy21
#624962
ik had voor stitch mijn fretje 3 konijnenbouten gekocht en hem er van de week een gegeven, maar die wilde er niks van weten, voor de honden heb ik wel al konijnenkoppen gehad, maar had ze net dan maar de overige 2 konijnenbouten gegeven als extratje...
nu vroeg ik me af: die botjes wat een die bout zitten kan dat echt geen kwaad? ze voelde zo scherp als ze eraan geknaagd hadden, maar ze hebben ze wel goed gekraakt en gekauwd...


groetjes marieke
Laatst gewijzigd door missy21 op do 31 aug 2006, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door missy21
#624994
Kruimel schreef: Zelfs mijn katten hebben geen moeite met konijnebotten, ik zou me geen zorgen maken.
oke dank je :)
ik vond het gewoon erg scherp aan voelen maar ze hebben goed gekauwd en het voel goed in de smaak!!
normaal krijgen ze karkassen van konijn en koppen, maar ga ook eens vaker bouten halen nu :D
Door herder_lover
#625142
ik vind zelf konijn ook vrij scherpe botten hebben als er gekraakt is. Maarja, ik geef ze aan mijn MH (Saiko) en die weet er wel raad mee  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door