Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door mandyen boris
#623815
hallo ik ben mandy en mijn hond heet boris, bij hem is nu gebleken dat hij epilepsie heeft en heb ik gehoord dat het beter is dat hij vers vlees gaat eten i p v brokken, zelf alles bereiden vers gaat niet lukken met nog een hond en 3 kinderen en 4 paarden maar ik heb gehoord dat je het ook kant en klaar kan kopen ik ben er totaal niet in thuis zou iemand me uit kunnen leggen hoe zo'n maaltijd er uit moet zien, zodat hij genoeg binnen krijgt en ook wat vitamine's betreft.. hij krijgt nu wel al rodi lamshart maar gewoon voor er bij.. boris weegt 45 kilo en is erg energiekvol. ik hoop dat ik hier wat info kan op doen.. groetjes mandy en boris
Door Ziviaantje
#623932
Hoi Mandy,

Ik barf ook niet, ik geef alleen KVV ( kant en klaar vers vlees ). Er zijn diverse merken en ze hebben zowel "complete" voeders waar dus alles in zit en je hebt enkelvoudige voeders, zoals alleen pens of alleen hart enz. Zelf geef ik Duck ( hele handige plakjes van een ons die snel ontdooien ) en dan de versie "uitmuntend". Ik wissel af met Bibi ( heb alleen nog de lamsversie geprobeerd ), zit in een soort worst vorm per kilo, pond enz. Als je Bibi ziet is dat echt stukjes vlees, vinden ze heerlijk. Aan mij oude hond geef ik op dit moment smuldier compleet ( een bakje van 400 gram ). Ik vind het een beetje stinken, maar ze vinden het heerlijk  ;D Ze heeft ook Rodi compleet gehad, maar dat is in verhouding wat duurder. Ik heb ook carnibest geprobeerd ( echte "worsten", in 250 gram, een pond en een kilo ) maar daar ging ze van aan de dunne. Ik wil het nogmaals gaan proberen, maar dan eerst mengen met Duck. Er zijn nog veel meer merken, ik heb ook energique in de vriezer, maar nog nooit geprobeerd. Kijk gewoon wat je hond lekker vind en wissel desnoods wat af. Als je de verpakkingen waar "compleet" op staat neemt kun je niks verkeerd doen :D
Door mandyen boris
#624022
heel erg bedankt voor je reactie, ik ga morgen maar is kijken wat ik hier allemaal kan halen.. groetjes mandy
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door