Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#622372
Sinds Boy zijn goud heeft gehad gaat het heeeel langzaam ietsepietsie beter, ik zie vooruitgang
Alleen en nu komt het ,de plek op zijn elleboog laat hij niet met rust, de huid is onrustig en rood.
Het is niet nat maar iets verdikt en geirriteerd.
Daarentegen zijn schouder waar de accupunctuur plaats vond is helemaal goed. Het komt dus duidelijk van het likken hieraan.
Wat kan ik doen? heb al allerlei smeerseltjes en cremes geprobeerd,
Door Femke
#622398
senadance schreef: Sinds Boy zijn goud heeft gehad gaat het heeeel langzaam ietsepietsie beter, ik zie vooruitgang
Alleen en nu komt het ,de plek op zijn elleboog laat hij niet met rust, de huid is onrustig en rood.
Het is niet nat maar iets verdikt en geirriteerd.
Daarentegen zijn schouder waar de accupunctuur plaats vond is helemaal goed. Het komt dus duidelijk van het likken hieraan.
Wat kan ik doen? heb al allerlei smeerseltjes en cremes geprobeerd,

is dat ook een plek waar hij acupunctuur heeft gehad, of zijn het van die ligplekken?
Door Femke
#622531
senadance schreef: het is beides, precies de plek van de acupunctuur en ligplekken!!
ik denk dat het niet goed geneest omdat hij er steeds op gaat liggen.
Misschien kan je - als hij niet op een kleedje wil liggen ofzo - die elleboog inpakken?
Door donna
#622692
Hoi,
Wat raar Donna heeft haar acupunctuurpunten veel verder naar voren zitten dan haar ligplek.
Donna heeft wel vrij veel aan de punten zitten likken, met name als ze uit het water kwam.Dan waren het vurige rode vlekjes maar dit verdween wel weer vrij snel.
Misschien moet je er juist niets op smeren en af en toe even schoon maken met wat gekookt water.
Groetjes Hilda.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door