Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door willem-lene
#622466
Wie weet hoeveel een kennel verpakking is .
Ik weet niet hoeveel kilo je minimaal moet afnemen bij energique.Ja een kennelverpakking.
Door Jolly
#622702
Nou willem, dat moet je toch wel kwijt kunnen, want 12 kilo met een bordeaux puppie gaat snel hoor is net denk ik 2 weken.
Door amiwoods
#623519
toen ik nog energique voerde haalde ik altijd de zakken uit de doos dan past er veel meer in je vriezer.
ik had destijds een leverancier Peys doggyfood die leverde gratis als ik 7 dozen  van 12 kilo afnam. en dan kan het ook goedkoper. ik weet niet of ze ook in jou regio leveren. 33 euro is geloof ik de fokkersprijs.
wel is het zo die hamburgers zijn makkelijk maar nemen ook meer plaats in.
van de rollen van bv carnibest en bibi kan je meer kwijt.
Door Bianca1
#624048
Een kennelverpakking energique is 12 kilo, als je de burgers netjes stapelt past er bijna een hele doos in een vrieslade.
Kennelverpakking kun je gewoon via de -meeste- dzs bestellen.
De adviesprijs voor de gewone variant ligt momenteel rond de 34 euro, voor puppy iets hoger.
Nu ik bijna volledig barf haal ik af en toe 1 doos bij de dzs, maar voorheen bestelde ik 5 dozen tegelijk bij godeschalk in holten, die leverde vanaf 5 dozen gratis aan huis voor een zeer gunstige prijs, maar ik weet niet hoe hun prijzen momenteel liggen, je zou ze eens kunnen bellen.
Door Ollie
#646341
[quote="Bianca1"]
Nou, het is een zak IN een doos.... 8)
in het kader van de besparingen? ::)

[/quote]

Een zak in een doos  ??? moet het ook wel een hele grote doos zijn dan .
Door Femke
#648273
[quote="Ollie"]
Een zak in een doos  ??? moet het ook wel een hele grote doos zijn dan .
[/quote]

nee hoor dat valt best mee. Wij vinden ze ideaal om oud papier in te stoppen, en dan is het ook nog aardig goed te dragen als 'ie vol is.
Door nikeey
#655843
en van de duck uitmuntend is het 16 kilo en kost het bij ranzijn 37,95.

ik weet niet of je dit wil weten maar ik vod dat wel meevallen
als je deze los moet kopen dan ben je dacht ik 3.50/3,75 kwijt voor 1 kilo
dus het scheelt een boel
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door