Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#622013
toen ik vanmorgen(half 8) indy&jamie hun eten gaf at indy het gelijk op (is ook de grootste van het stel))maar jamie snuffelde even en liep weg (heeft net zitten(kw.v.9) eten,nu heb ik ze gisteravond om half negen hun avond  gegeven  dus misschien is de tijd er tussen tekort? :confused1:

even een heel andere vraag:moederpoes voelt zo licht als je haar optilt in vergelijking met de jongens! PHOEBE is eigenlijk van de ene dag opde ander overgegaan op kvv (heeft daarvoor ruim 2 jaar brok gehad ),had geen zichtbare overgang verschijnselen, ziet er wel zwaar uit maar als je haar optilt lijkt het wel een veertje.en is ook heel cagerijnig zodra ze de tweeling ziet.

gr jet
#622029
jet schreef: toen ik vanmorgen(half 8) indy&jamie hun eten gaf at indy het gelijk op (is ook de grootste van het stel))maar jamie snuffelde even en liep weg (heeft net zitten(kw.v.9) eten,nu heb ik ze gisteravond om half negen hun avond gegeven dus misschien is de tijd er tussen tekort? :confused1:
Misschien moet je ze vroeger op de avond eten geven
even een heel andere vraag:moederpoes voelt zo licht als je haar optilt in vergelijking met de jongens! PHOEBE is eigenlijk van de ene dag opde ander overgegaan op kvv (heeft daarvoor ruim 2 jaar brok gehad ),had geen zichtbare overgang verschijnselen, ziet er wel zwaar uit maar als je haar optilt lijkt het wel een veertje.en is ook heel cagerijnig zodra ze de tweeling ziet.

gr jet
Phoebe (moeder) en Pyts(dochter) kunnen absoluut niet met elkaar, Pyts jaagt Phoebe weg. Als ze elkaar alleen al tegenkomen hoor je een partij gegrom. Phoebe is daar mee begonnen om Pyts bij zich weg te jagen ooit, maar waar Phoebe zich in vergiste is dat ze het leven heeft geschonken aan de she devil die laat zich niet weg jagen die jaagt zelf weg ::)
Als de moeder er verder goed uitziet en aanvoelt dan is er qua gewicht niets mis hoor de één weegt nu eenmaal meer dan de ander.
#622199
ik zou ook eerder op de avond eten geven.
ik geef heel onregelmatig eten. de ene keer om 10 uur 's morgens en 8 uur 's avonds en soms om 2 uur 's middags en 12 uur 's avonds. ik wil niet dat ze aan een patroon wennen want in het wild eten ze ook niet elke dag op de zelfde tijd en ook niet elke dag even veel.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door