Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ziviaantje
#621127
Ik ben een lijstje aan het maken met diverse KVV's als een prijsvergelijking ( verhouding prijs + hoeveel ik aan mijn pup moet geven ).  Ja, je moet wat doen met je tijd als het zo regent  ;D ;D ;D  Van carnibest heb ik al de richtprijs gevonden als ik meer dan 30 kg bestel, maar wat betalen jullie voor Bibi per kg bij aankoop van ca. 30 kg en voor Energique nr 2 ( pup ) ? Het gaat om richtprijzen, dus het hoeft niet precies te zijn.
Laatst gewijzigd door Ziviaantje op vr 25 aug 2006, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ziviaantje
#621380
[quote="*marianne*"]
1 kilo Bibi kost in hoogvliet (dus bij de bibi zelf) 2,30. (vanaf 120 kilo krijg je geloof ik 10% korting.)
[/quote]

Is die 2.30 als je boven de 120 kilo koopt, of ook bij kleinere hoeveelheden ? Ik heb wel een flinke vriezer, maar 120 kg  :D  Ik ben toevallig net mijn eerste Bibi lam-rijst aan het ontdooien  ;)  Ik heb hem door de helft gesneden en de rest weer terug in de vriezer gedaan ( viel me reuze mee, mes ging er prima doorheen ). Ik wil het wel een paar dagen mengen met Duck. Kijken hoe ze het er op doet. Door schade en schande wijs geworden toen ik haar carnibest gaf zonder te mengen, ze begon om 5 uur s morgens te brullen dat ze nu toch echt naar buiten moest  ;D ;D ;D
Door Laura W
#621517
Wij halen Bibi in Hoogvliet voor 2,07 per kilo. Dat is dan wel meer dan 120 kilo. ;)

We kunnen kleine hoeveelheden wel meenemen voor mensen in de buurt. Grotere hoeveelheden kunnen we wel meebestellen dat je het zelf ophaalt als wij onze bestelling ophalen.

De verwachting is dat we eind september weer gaan halen.
Gebruikersavatar
Door Madera
#621612
[quote="aussie"]
Is die 2.30 als je boven de 120 kilo koopt, of ook bij kleinere hoeveelheden ?
[/quote]

die 2,30 is per kilo. Dus ook als je bijvoorbeeld 1 kilo zou kopen. wat ik wel fijn vind aan Bibi qua prijs is dat je voor alle variaties dezelfde prijs betaald. de lam&rijst is dus niet duurder dan de natuurmix
Door judith1967
#624030
[quote="*marianne*"]
1 kilo Bibi kost in hoogvliet (dus bij de bibi zelf) 2,30. (vanaf 120 kilo krijg je geloof ik 10% korting.)
[/quote]

Ik betaal voor 1 kg 2,65. ???
Wat ik wel mooi vind dat alle smaken dezelfde prijs hebben.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door