Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Xada
#620806
Ik heb net even met mijn DA gebeld omdat mijn reu Nevyn aandrang blijft houden tot poepen en er niets meer komt. Heb haar toen meteen verteld dat ik over ben gegaan op vers vlees voeren. Zegt ze: "Nou, dat is toch goed, als je er ook maar groente bij geeft". Fantastisch toch zo'n DA.  ::)
Door roefus
#620811
Xada schreef: Ik heb net even met mijn DA gebeld omdat mijn reu Nevyn aandrang blijft houden tot poepen en er niets meer komt. Heb haar toen meteen verteld dat ik over ben gegaan op vers vlees voeren. Zegt ze: "Nou, dat is toch goed, als je er ook maar groente bij geeft". Fantastisch toch zo'n DA.  ::)
Ja, dat is meteen een leuke reactie!
Door *wendy*
#620815
Xada schreef: Sorry, zo is die smilie niet bedoeld. Ik heb bij deze zoiets van Fantastisch!
hihi snapte ik wel...maar stond nogal "raar" hihi...  :D
Geweldig hoor.
Mijn da's vinden het leuk om te horen, maar zelf zo'n reactie geven doen ze nog niet.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#620999
Xada schreef: Ik heb net even met mijn DA gebeld omdat mijn reu Nevyn aandrang blijft houden tot poepen en er niets meer komt. Heb haar toen meteen verteld dat ik over ben gegaan op vers vlees voeren. Zegt ze: "Nou, dat is toch goed, als je er ook maar groente bij geeft". Fantastisch toch zo'n DA.  ::)
Ik vind het leuk dat ze zo positief reageert, maar ik vind de opmerking over die groente een beetje van ...." heb wel iets horen rinkelen...dus laat ik eens wat zeggen anders wordt het zo stil ::)
Door Xada
#621048
Angelique schreef: Ik vind het leuk dat ze zo positief reageert, maar ik vind de opmerking over die groente een beetje van ...." heb wel iets horen rinkelen...dus laat ik eens wat zeggen anders wordt het zo stil ::)
Ze is altijd heel spontaan, dus zo ook die opmerking over de groente. Toen ik mijn honden kwijt raakte, omhelsde ze me ook spontaan en ze wil altijd het allerbeste voor de dieren, zelfs als het hun geen geld oplevert terwijl dat wel mogelijk was geweest.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door