Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jolly64
#617887
Mijn hond bliikt het aan zijn nieren te hebben ,maar de DA vind hem eigenlijk veels te jong omdat het meestal bij oude honden voorkomt
Ik heb het medicijn Ipakitine en maakte me donderdag erge zorgen omdat hij weer in huis een grote plas had gedaan
Vrijdag de DA gebeld en die vertelde dat het wel een paar weken kan duren eer het echt aanslaat
Aanstaande vrijdag laan we weer een bloedonderzoek doen of de nierfunctie verbeterd is
Mijn vraag is :Heeft er hier iemand ervaring mee ??
Zal mij hondje wel oud kunnen worden ??
Ik hou zoveel van hem en maak mij mischien te overdreven druk  :-[
Gr Jolanda
Door Lizzy
#618081
Ik ben bang dat ik hier geen antwoord op kan geven.... Het hangt van zoveel factoren af. Allereerst is het de vraag welke waardes slecht zijn en hoe slecht ze zijn. En dan hangt het er vanaf wat de achterliggende oorzaak hier van is (als dat al te vinden is hoor).... 
Door jolly64
#620989
Morgen terugkomen bij de DA voor een bloedonderzoek
Kijken of de nieren al wat beter werken en of het medicijn aan is geslagen
Ik hoop dat het goed is want ik wil mijn POEPIE niet kwijt  :-\
Door Ziviaantje
#621002
Of je hond er oud mee wordt kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ik ken een kruising tervuerense herder die op 2 jarige leeftijd het aan haar nieren kreeg. Ze is inmiddels over de 10 jaar en doet het nog steeds goed. Ze kunnen er dus wel gewoon oud mee worden. Ze krijgt wel nierdieetbrokken, ik weet niet hoe het met barf zit.
Door jolly64
#621005
Hij kan niet tegen dieet brokken voor de nieren omdat hij al allergisch is en niet tegen de ingredieenten kan

Vandaar het medicijn

Maar jou bericht beurt me erg op  ;)

Mijn vorige hond zat aan blaasgruisdieet en is ruim 13 geworden
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door