Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
#619057
Nadat ze vanmorgen haar portie Bibi met heeeel lange tanden na 20 minuten grotendeels had opgegeten (maar dat doet ze tegenwoordig wel vaker, die variant met lange tanden eten), heeft Benthe de rest van de dag niet meer gegeten. Geen Biogarde tussendoor, geen kippevleugels vanavond. helemaal niets. Net een rondje gelopen met de honden, maar ze heeft ook niet geplast, terwijl ze dat normaal altijd wel minimaal 1 keer doet (ze heeft vanmiddag om een uur of 4 voor het laatst geplast). En zoals de titel al doet vermoeden, eet ze normaal alles en altijd. Nou ben ik niet in paniek, want ze oogt verder niet ziek, heeft geen diarree en geeft niet over, maar ik hoop toch wel dat ze morgenochtend gewoon weer eet. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Door *Natasja*
#619067
conleeuw schreef: hoe oud is deze dame? kan er een loopsheid op de loer liggen?
Qua periode zou het kunnen, ware het niet dat ze gesteriliseerd is. Ze is 16 maanden.
Door *Natasja*
#619099
Nu je dat zo zegt he, bedenk ik me dat Beau (reu) de laatste dagen ook veel aan haar mutsie zit te likken. Zou het dan toch te maken hebben met de hormonen, als wordt ze dan niet meer loops? Kan dat, dat ze nog een bepaalde geur verspreid en dat ze dus ook een beetje lusteloos is, ondanks dat ze gesteriliseerd is?
Door *Natasja*
#619125
Cathelijn schreef: dat lees ik hier wel vaker, dat mensen het merken aan hun teef. Als ze dan terugrekenen lijkt het aardig te kloppen :-\
De eerste loopsheid was net voor kerst, toen was ze 8 maanden oud. En nu zijn we dus weer precies 8 maanden verder... :-\
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#619149
Als ze inderdaad écht helemaal niet wil eten, ook niet iets echt lekkers, kaas of worst of zo, dan zou ik toch even heel goed haar bekkie na kijken of alles in orde is! MIsschien ergens een ontsteking of iets wat vast zit tussen haar tanden of kiezen.

Drinkt ze trouwens wel, omdat je zegt dat ze niet heeft geplast? Als ze dat ook niet doet is ze mischien toch wel misselijk. Dan zou je wat Okugest kunnen geven.
Door *Natasja*
#619905
Vanavond bij mijn ouders wilde ze weer geen kippevleugels. Mijn vader heeft haar toen Bibi gegeven, dat at ze wel. Net het voor-het-slapen-gaan-beetje-Bibi ook weer met lange tanden gegeten... :-\ Ik ga morgen een zalmkop geven. Als ze die niet eet, is er echt iets mis, want daar is ze helemaal gek op!
Laatst gewijzigd door *Natasja* op wo 23 aug 2006, 08:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Erna
#620030
*Natasja* schreef: Vanavond bij mijn ouders wilde ze weer geen kippevleugels. Mijn vader heeft haar toen Bibi gegeten, dat at ze wel. Net het voor-het-slapen-gaan-beetje-Bibi ook weer met lange tanden gegeten... :-\ Ik ga morgen een zalmkop geven. Als ze die niet eet, is er echt iets mis, want daar is ze helemaal gek op!
Er hoeft niets mis te zijn hoor Natasja. Als ze in feite hetzelfde is als normaal gesproken en alleen slecht eet zou ik me niet zo'n zorgen maken. Ik heb hier ook wat slechte eters op het moment. Ze willen hun botten niet maar eten wel Bibi.
Door *Natasja*
#620031
Erna schreef: Er hoeft niets mis te zijn hoor Natasja. Als ze in feite hetzelfde is als normaal gesproken en alleen slecht eet zou ik me niet zo'n zorgen maken. Ik heb hier ook wat slechte eters op het moment. Ze willen hun botten niet maar eten wel Bibi.
Maar zal ik haar dan gewoon Bibi geven, als ze haar botten niet wil? Of verwen ik haar dan te veel?
Door Erna
#620038
*Natasja* schreef: Maar zal ik haar dan gewoon Bibi geven, als ze haar botten niet wil? Of verwen ik haar dan te veel?
Ze krijgen hier gewoon Bibi. Nikkie en Ezra zijn op het moment slechte eters. Nik wil eerst Bibi en daarna eet ze met lange tanden nog eens een geiterib op maar dat is het dan ook. Ezra eet helemaal niks vanwege loopse lola en als ik hem Bibi voorzet dan eet ie tenminste nog iets. Wapper wil zijn botten ook niet maar die krijgt geen vervanging, hij stelt zich aan.
Door *Natasja*
#620219
Erna schreef: Ze krijgen hier gewoon Bibi. Nikkie en Ezra zijn op het moment slechte eters. Nik wil eerst Bibi en daarna eet ze met lange tanden nog eens een geiterib op maar dat is het dan ook. Ezra eet helemaal niks vanwege loopse lola en als ik hem Bibi voorzet dan eet ie tenminste nog iets. Wapper wil zijn botten ook niet maar die krijgt geen vervanging, hij stelt zich aan.
Ja, maar bij die van jou heeft het dus een aanwijsbare reden, en Nikkie moet natuurlijk wel eten, die heeft het al zwaar zat nu.

Maarruh, ze is d'r zalmkop aan het verorberen hoor!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door