Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door charmilla
#6180
Hallo allemaal,

Weet iemand van jullie of er op Texel Bibi te koop is??
Eind september gaan wij daar met de honden op vakantie en kunnen niet voor 14 dagen Bibi meenemen, omdat in het vakantiehuisje alleen een koelkast is en geen vriezer.
Als het helemaal niet kan moet ik 14 dagen over op Rodi, dat wordt daar wel verkocht in de supermarkt. Maar ik heb liever Bibi, mijn honden ook ;)

Groetjes, Charmilla
Door Janet
#6181
Volgens mij niet. Jolly is degeen die er het dichtste bij woont, en dan nog op het vasteland.
Door charmilla
#6182
Hallo Janet,

Dit dacht ik eigenlijk al! :'(
Vind het verdraaid jammer!! :(
Dus 14 dagen aan de Rodi. Nou ja, het kon erger!! ;)

Groetjes, Charmilla
Door margreet
#6183
Hoi kan je niet een klein vrieskistje kopen waar alleen het voer inpast die zijn niet zo duur hoor en je hebt er iedere bvakantie wat aan
Door Janet
#6184
Hoi kan je niet een klein vrieskistje kopen waar alleen het voer inpast die zijn niet zo duur hoor en je hebt er iedere bvakantie wat aan
Mjah, die dingen bestaan ook. Magnetronmodel, geloof ik. Kijk eens op marktplaats of zo, misschien dat er daar iets nuttigs wordt aangeboden.
Door margreet
#6185
Wij hebben een kastje gekocht van 50 bij 50 en die verkopen ze bij een kampeerzaak.
Ik kan er prcies 20 in doen en dus red ik het voor drie weken groot feest toch eigen bibi mee op reis. :D
Door Jolly
#6186
Hallo allemaal,

Weet iemand van jullie of er op Texel Bibi te koop is??
Eind september gaan wij daar met de honden op vakantie en kunnen niet voor 14 dagen Bibi meenemen, omdat in het vakantiehuisje alleen een koelkast is en geen vriezer.
Als het helemaal niet kan moet ik 14 dagen over op Rodi, dat wordt daar wel verkocht in de supermarkt. Maar ik heb liever Bibi, mijn honden ook ;)

Groetjes, Charmilla
He Charmilla,
Hier Jolly of Jolanda, ik woon idd net onder Den Helder in het dorpje BREEZAND.  Ik heb/voer ook Bibi. vanaf de boot van Texel naar mijn huis is het 10 minuten rijden.
Heeft het koelkastje van het huisje ook geen klein vriesvakje? Anders kan je het bij mij voor bijv. 3 dagen halen (hoeveel honden had je ookal weer) en dat in dat kleine vakje stoppen. Nou je bent welkom hoor. Laat maar weten.

Groetjes Jolly
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door