Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#618107
Boy ging het vanmorgen niet goed, hij had pijn en ik heb hem gauw metacam gegeven.
Ik ben schijnbaar wel ongeduldig het goud is er net 12 dagen geleden ingezet en het kan wel drie maanden duren voordat er resultaat te zien is.
Hij heeft opstartproblemen.
Hij hobbelt wel mee hoor als we gaan wandelen als we stapsvoets met hem gaan loopt hij wel een klein halfuurtje.
Af en toe ben ik bang hem te veel te laten lopen aan de andere kant denk ik hij moet wel in beweging blijven wat is jullie mening hierover??

hij is wel vrolijk hoor en ik hen goede hoop dat er toch binnenkort verbetering komt, kunnen jullie die ook ervaring met dr Schulze hebben ook even hun verbeteringen bij hun honden plaatsen en hoe lang het ongeveer duurde???
Door Lizzy
#618110
Ik heb geen ervaring met goud acupunctuur. Maar ik zou voorzichtig wel in beweging blijven met Boy. En opstart problemen: vragen om het homeopathisch middel Rhus Toxicodendron! (bijv. de D4 verdunning van Dr Vogel, bij vrijwel iedere drogist te koop).
Door tieneke
#618118
Het is ook vochtig weer nu dus gewrichtklachten spelen dan meer op  ;)
Zou Boy zeker in beweging houden hoor!
Is zwemmen niet goed voor hem?
Door Audrina
#618123
Heb ook geen ervaring met goudaccupunctuur, maar wel met het middel dat Lizzy opnoemt, rhus toxicodendron. Dat werkt hier erg goed bij mijn 2 teven die ook opstartproblemen hebben. Ik weet niet of Boy meer pijn krijgt tijdens / na het lopen of bij aanraking, anders zou je hem evt ook nog bryonia alba kunnen geven.

Ik geef hier artifleur van bloem (wel de druppels en niet de extra forte capsules), daar zitten allebei de stoffen in (en ook nog wat andere stoffen zoals o.a. arnica).
Zie http://www.bloem-natuurprod.nl/show_pro ... =artifleur

Sterkte met Boy.
Door senadance
#618129
Audrina schreef: Heb ook geen ervaring met goudaccupunctuur, maar wel met het middel dat Lizzy opnoemt, rhus toxicodendron. Dat werkt hier erg goed bij mijn 2 teven die ook opstartproblemen hebben. Ik weet niet of Boy meer pijn krijgt tijdens / na het lopen of bij aanraking, anders zou je hem evt ook nog bryonia alba kunnen geven.



Ik geef hier artifleur van bloem (wel de druppels en niet de extra forte capsules), daar zitten allebei de stoffen in (en ook nog wat andere stoffen zoals o.a. arnica).
Zie http://www.bloem-natuurprod.nl/show_pro ... =artifleur

Sterkte met Boy.






nee vreemd genoeg aanraken doet geen pijn en als hij even gelopen heeft of gepoept  ::) ::)heeft gaat het aanzienlijk beter!!!
Door senadance
#618131
Lizzy schreef: Ik heb geen ervaring met goud acupunctuur. Maar ik zou voorzichtig wel in beweging blijven met Boy. En opstart problemen: vragen om het homeopathisch middel Rhus Toxicodendron! (bijv. de D4 verdunning van Dr Vogel, bij vrijwel iedere drogist te koop).
dank je wel Lizzy ga het morgen meteen halen :-*
Door Jolly
#618134
Ik zou hem wel in beweging houden, maar dan ff wat vaker kleine stukjes van bij. 10-15 minuten.
Als je last hebt met lopen, ben je ook niet happy als je een half uur moet doen( sprak zij uit ervaring)
Door senadance
#618140
goehoed,

ga ik doen, maar je weet niet hoe Boy is,


BOY is een UNICUM!!!

hij wil overal heen!! en snuffelen is zijn grootste hobby, 10 minuten op een plaats, met klappernde tanden, trillende lippen, en de hele rataplan wat erbij hoort , en hij is gecastreerd :-\, ook bepaald hij ( ik beken tot mijn grote schande) waar hij heen wil, ehem.....dus hij kent zijn eigen beperkingen niet en gaat maar door, als een dolle stier overal heen.
Dus ik moet hem beperken, best wel moeilijk hoor.
Aangezien hij  een niet al te prettig leven heeft gehad bij zijn vorige baasjes , hij mocht bijna niets, alleen maar daarzijn en vooral rustig! en snuffelen ook net, want daar wordt hij ziek ??van??zeiden ze :o
vandaar doe ik een  of beter gezegd twee ogen dicht bij hem.
Laatst gewijzigd door senadance op zo 20 aug 2006, 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door