Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Tanja_04
#617829
Ik heb al "even" gelezen op de site, maar ik kan het niet zo snel vinden. Iemand enig idee waar ik kippen nekken kan kopen in Zuid Holland?
Is er een lijst van Slachterijen die dit verkopen?
Door Audrina
#618004
[quote="Tanja_04"]
Ik heb al "even" gelezen op de site, maar ik kan het niet zo snel vinden. Iemand enig idee waar ik kippen nekken kan kopen in Zuid Holland?
Is er een lijst van Slachterijen die dit verkopen?
[/quote]

Ik weet niet of Nootdorp voor je te doen is, maar daar zitten Veldhoven Groothandel in kipproducten en die heeft o.a. kippennekken en kipkarkassen voor niet duur.

Gebr Veldhoven Grooth in Kip/Kipprod
Burg G J F Tijdemanstr 1
2631RE Nootdorp
Tel:  015 3109200
Fax: 015-3108650
[email protected]
Door chellie
#618098
[quote="Angelique"]
Of hier....brengen het thuis....http://www.versvoeding.nl/ wat wil je nog meer :D
[/quote]

heb ze ook hier besteld, je moet alleen wel een minimum bestelling doen van 15  euro dat wordt binnenkort 20 euro geloof ik...zijn wel heel wat kippennekken  ;), maar dan bestel je toch gelijk ook wat eendennekken hebben ze daar ook ( zijn ook prima beginners barf produkten en goed voor de afwisseling) en wat andere barf benodigheden of wat kvv erbij kom je zo aan de 20 euro!
Door Tineke *
#618239
Weet niet waar je in Z.H.woont maar ik haal nekken en karkas donderdag's op de markt in hoogvliet.Of op woensdag de markt bij Rijnhaven RTD.

                        Tineke
Door Tanja_04
#618320
super bedankt allemaal, ik heb nu in ieder geval wat adressen! hier kan ik wel wat mee. Ik kom uit Zevenhuizen. We hebben hier wel 2 slachterijen maar of en wat die verkopen weet ik niet. 1 verkoopt wel aan particulieren maar ze verkopen geen kippenekken.
Door Christin
#618354
Als je uit Zevenhuizen komt, ga dan naar Clazing export slachterij die zit in Zevenhuizen! Die verkopen kippennekken per 10 kg, 50 cent per kilo.

Je hoeft niet te bellen, je loopt gewoon de fabriekshal in en er komt vanzelf iemand naar je toe. Ze hebben kippennek, karkas, poten
Door tsjarlie
#624575
ik heb vandaag voor de eerste keer kippennekken gehaald, in meerle net aan de grens met nederland, ter hoogte van hoogstraten ongeveer. bij slachterij stoffels, wel op voorhand bestellen.
Door Tanja_04
#715137
Nou.. ik ben bij Clazing geweest....0,50 cnt de kilo. wel 10 kg afnemen. Alleen heb ik ze nog niet.. want ik kon de INGANG niet vinden..... >:(  nu dus maar maandag bellen waar ze nu precies zitten en waar ik naar binnen kan.
Door Mevroi Kruim
#715139
[quote="Tanja_04"]
Nou.. ik ben bij Clazing geweest....0,50 cnt de kilo. wel 10 kg afnemen. Alleen heb ik ze nog niet.. want ik kon de INGANG niet vinden..... >:(  nu dus maar maandag bellen waar ze nu precies zitten en waar ik naar binnen kan.
[/quote]


:-X :-X :-X :-X :-X







WAHHHAAAAAAAAAAA  :2funny: :2funny: :2funny:


Sorry  :-[
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#715406
[quote="Tanja_04"]
Nou.. ik ben bij Clazing geweest....0,50 cnt de kilo. wel 10 kg afnemen. Alleen heb ik ze nog niet.. want ik kon de INGANG niet vinden..... >:(  nu dus maar maandag bellen waar ze nu precies zitten en waar ik naar binnen kan.
[/quote]

Je moet gewoon de witte deur hebben naar de slachterij.
Door bumper
#717555
Ik dacht ik ga ook wat kippennekken op de markt kopen.Dus ik naar de markt in het dorp bij mijn moeder.En ik naar de de kippenkraam en vraag om kippennekken.En wat denk je dat die man zegt.Sorry maar die mogen wij niet meer vderkopen valt namelijk onder afvalkip en ja afval mogen wij niet verkopen.Dus zaterdag maar even naar de markt in Leiden.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#717588
[quote="bumper"]
Ik dacht ik ga ook wat kippennekken op de markt kopen.Dus ik naar de markt in het dorp bij mijn moeder.En ik naar de de kippenkraam en vraag om kippennekken.En wat denk je dat die man zegt.Sorry maar die mogen wij niet meer vderkopen valt namelijk onder afvalkip en ja afval mogen wij niet verkopen.Dus zaterdag maar even naar de markt in Leiden.
[/quote]

Zo'n l&lverhaal...laat die dan gewoon zeggen dat hij gen zin heeft om te bestellen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door