Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door willy
#47612
Hoi ,
Kan iemand mij het e-mail adres sturen of de web-site van jordan's hippo. dit ivm met de tick and flea/
Thanks, Willy
Door casangio
#55943
Hoi,

Mijn honden hebben altijd veel last van teken. De eerste teken hebben zich al aangemeld ondanks de winter. Ik zag tick and flea! Kan iemand mij vertellen of dat heel goed helpt???
alvast bedankt,
alma
Door Helen
#56939
[quote="casangio"]
Hoi,

Mijn honden hebben altijd veel last van teken. De eerste teken hebben zich al aangemeld ondanks de winter. Ik zag tick and flea! Kan iemand mij vertellen of dat heel goed helpt???
alvast bedankt,
alma
[/quote]

Ik ben er dik tevreden over. Geen vlo of teek te zien als ik haar ermee inspuit. Ook niet in de zomer midden in Frankrijk in een bos!!

groetjes Helen
Door RottSenner
#58511
Is dit ook nog ergens anders te koop, bij voorkeur waar je het zelf kunt halen? Ik zag nl. dat de administratie-/verzendkosten gelijk waren aan de prijs. 8 Euro :o, dus totaal 16 euro voor 1 flesje van 150 ml. En hoe lang doe je daar dan mee? Sam is nogal een flink formaat hond en dan hebben we ook die Ouwe Poes nog ...
Door Helen
#58537
Weet je het zeker dat de verzendkosten zo veel zijn? Ik geloof nl niet dat ik zoveel betaald heb ???
Door RottSenner
#59191
Yep, stond op de site. Ik kon nergens verzendkosten terugvinden, dus heb ik maar een (halve) bestelling geplaatst en toen kwam er 8 euro bij. >:(
Door Helen
#59204
[quote="RottSenner"]
Yep, stond op de site. Ik kon nergens verzendkosten terugvinden, dus heb ik maar een (halve) bestelling geplaatst en toen kwam er 8 euro bij. >:(
[/quote]

Ik las het, bij bestellingen onder de 25 euri kost het inderdaad 8 euri....
Door meesmerel1
#59221
Hoe lang doe je met 150 ml?

groetjes,

Marije

(anders bestel ik meteen 3 flessen, hoef ik ook geen verzendkosten te betalen :) )
Door Helen
#59343
[quote="meesmerel1"]
Hoe lang doe je met 150 ml?

groetjes,

Marije

(anders bestel ik meteen 3 flessen, hoef ik ook geen verzendkosten te betalen :) )
[/quote]
Nou best een poos. Ik heb hem niet super vaak gebruikt. Alleen een weekje iedere dag heel veel in Frankrijk. Veel meer dan nodig gespoten denk ik. Was daar als de dood voor teken. En in Nederland gebruik ik het alleen in de zomer en najaar als ik met Balou naar mensen toega met katten of honden. Dus vrij regelmatig we. Maar iedere dag dus niet. Al hoeft dat ook niet als je het hebt gespoten ruik je het nog zeker drie dagen. Ik heb na het afgelopen teken en vlooien seizoen ongveer 2/3 fles gebruikt. Nou heel vaag allemaal maar misschien heb je er wat aan! :D

groetjes Helen
Door meesmerel1
#59633
Ok, bedankt! Hier in de bossen zitten ook veel teken, dus ik denk dat ik dan elke week zou spuiten (en de hond is wat groter :D). Dus 2 flessen zal denk ik wel genoeg zijn...

Groetjes,

Marije
Door RottSenner
#61447
Als ik nog wat geïnteresseerden in de buurt kan vinden, dan kunnen we misschien een bestelling combineren.
Sam is groot, dus op zich wel goed voor 2 flesjes.
Ik woon "vlak naast Zoetermeer" en kom zeer regelmatig in Den Haag.
Door meesmerel1
#61682
Ik heb t al besteld (maar woon ook niet in Zuid Holland). Binnen 2 dagen bezorgd met DHL. toppie!
Door Mayka
#84900
Kan iemand van jullie, gebruikers van de tick and flea-spray, mij vertellen wat er precies in de spray zit, oftewel wat de werkende stoffen tegen vlooien en teken zijn en of het ook op katten goed werkt.
Alvast bedankt!
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door