Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Madera
#615897
kan het zijn dat Luck aan de diarree gaat van Rodi? het valt me namelijk op dat hij diarree lijkt t hebben als hij Rodi heeft gegeten...
Gebruikersavatar
Door Miekie
#615927
Ja,zou zeker kunnen,mijn honden krijgen er ook dunne poep van,en van CB ook trouwens.Tegenwoordig barfen we,maar eerder deden ze het altijd prima op smuldier,hoewel ik ook wel gehoord heb dat er ook plenty honden zijn die daarvan aan de schijt gaan..
Gebruikersavatar
Door Madera
#616129
[quote="tieneke"]
Kan inderdaad,een ander merk geven of lekker gaan barfen.
[/quote]

ik geef normaal cbof bibi, maar dat heb ik effe niet in huis (en geen gelegenheid om t aan te vullen)
Door tieneke
#616192
[quote="*marianne*"]
ik geef normaal cbof bibi, maar dat heb ik effe niet in huis (en geen gelegenheid om t aan te vullen)
[/quote]
Dan zal je het net zien...smuldier kompleet halen?
Door Zed
#616341
Ik heb het idee dat in Rodi meer vocht zit,
dit verklaard misschien de diarree.

Tara kreeg deze week Rodi en de ontlasting was aanzienlijk dunner.
Normaal krijgt ze DUCK, als je duck laat ontdooien blijft het stevig,
bij de rodi krijg je flink wat vocht erbij.
Gebruikersavatar
Door Madera
#616385
[quote="tieneke"]
Dan zal je het net zien...smuldier kompleet halen?
[/quote]

k ga o even kijken bij de supermarkt hier.. tot ik wat gevonden heb wat een goede vervanger is gaat luck even op barf! (ik blij dat ik maanden geleden al een menutje in elkaar had gegooid)
Gebruikersavatar
Door Madera
#621597
vanaf het moment dat hij geen rodi meer kreeg werd direct zijn ontlasting beter. Ik ga er dus vanuit dat het echt aan de rodi heeft gelegen.  Het kan best zijn dat Gimli er geen last van heeft hoor. Het ligt echt aan luck denk ik..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door