Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Robin*
#615693
ik heb me bestelling van de kiezebrink binnen en haalde er een ratje uit voor de poezels maar toen die ontdooit was en ik hem pakte vielen al zijn haren er in bosjes vanaf :-\ ik kan ook zien dat hij meerdere keren is gebeten want hij heeft allemaal wondjes op zijn huid zitten maar dat het haar er vanaf valt vind ik zo raar. of zou dat komen door de bevriezing?

Zouden jullie hem voeren of toch liever weggooien??
Gebruikersavatar
Door sylvia
#615698
*Robin* schreef: ik heb me bestelling van de kiezebrink binnen en haalde er een ratje uit voor de poezels maar toen die ontdooit was en ik hem pakte vielen al zijn haren er in bosjes vanaf :-\ ik kan ook zien dat hij meerdere keren is gebeten want hij heeft allemaal wondjes op zijn huid zitten maar dat het haar er vanaf valt vind ik zo raar. of zou dat komen door de bevriezing?

Zouden jullie hem voeren of toch liever weggooien??
Ik zou hem weggooien en dit aan kiezebrink melden.
Door *Robin*
#615915
Miekie schreef: ik zou em weggooien,misschien had die rat wel 1 of andere gore huidinfectie ofzo :-\
ja daar dacht ik ook aan...
hij ligt in de prullenbak en ik ga zo de rest van de partij even nakijken en dan stuur ik even een mailtje naar de kiezebrink ;)
Door Bernadette
#624351
Hey Robin! Waarom bel je dan niet even.... Hier gaat duidelijk een HELE BOZE Bernadette de telefoon pakken als ze strakjes thuis is!

Dat is geen stijl ???
Door *Robin*
#624414
ik heb mail terug gehad

dit werd er gezegt...
Geachte van Buren,

Deze klacht m.b.t. uitval haren hebben wij nog niet eerder vernomen. De producten die u bij ons heeft afgenomen zijn SPF Diepvriesvoedseldieren. Deze dieren zijn absoluut vrij van mogelijke ziekteverwekkers. Deze voedseldieren staan permanent onder veterinaire controle op de bedrijven van oorsprong.

U hoeft zich dus geen zorgen te maken of de kwaliteit van onze producten.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijk groet,


Michel Janssen

(Proces Manager/Directie assistent)

Kiezebrink Putten BV
Door *Robin*
#624673
wat daar staat is alles wat ze hebben gezegt :-\
beetje stom eigenlijk
ik voer nu alleen degene die het niet hebben, die het wel hebben vries ik opnieuw in.

(die kleine heeft net gegeten en zit nu op schoot met de hik :smitten:  )
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door