Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#615549
Hallo allemaal
Hier volgt onze eerste vraag op Barplaats (En heel interessante site overigens, hier veel geleerd van enthousiaste deelnemers) ::)
Wij geven onze Franse bullepup (Celine) van nu 4,5 maand, sinds ruim 3 weken vers vlees van Carnibest. Hiervoor Cavom junior. Na het lezen van zoveel prima verhalen van jullie over vers vlees zijn wij hierop overgestapt. Onze pup vreet nu zelfs zijn voerbakje bijna op. Ik heb hier gelezen dat het verstandig is om meer diersoorten als voer te geven.
Ik dacht, als ik nou combineer met Carnibest Natuur (Rund en Kip), Lam Rijst en Eend rijst, zit ik al v.w.b. versvlees aan vier diersoorten(?) Vraagje: Is deze combinatie beter dan voorlopig alleen de Natuur aan onze pup te geven? Stel, dat dit zo is, in welke verhouding geef ik dan de diverse diersoorten van Carnibest?
Weten jullie het antwoord.
Als we eind van het jaar verhuisd zijn, gaan we voorzichtig barfen. Machtig interessant en............geen enkele brok komt meer hier in huis.

Bedankt allemaal voor mijn lees- en leerplezier.
#615641
[quote="Celine"]
Sorry, ik schrijf Barplaats, maar bedoel natuurlijk Barfplaats. Sorry, tijd voor een wijntje dus
Carla
[/quote]
Neem ik er ook nog eentje :P ;D ;D
Ik zou mij echt niet te druk maken om de verschillende soorten kvv,afwisseling is goed maar is niet perse noodzakelijk omdat het kvv kompleet is,dus alles zit er al in wat de hond echt nodig heeft,natuurlijk is het leuk als je meerdere soorten geeft.
Met barf wordt dit een ander verhaal en is afwisseling wel belangrijk
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door