Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Sonja Verberne
#60791
Hallo alle dierenliefhebbers.
Mijn naam is Sonja Verberne en ik praktiseer als klassiek homeopathe in de provincie Overijssel. Zowel humaan als voor huisdieren (incl. paarden).
Als jullie vragen of problemen hebben mag je ze altijd vrijblijvend aan me stellen.
e-mail: [email protected]
Door ine
#60834
Heb je toevallig ook een website?
Gewoon uit interesse?
Sorry, ik ben onbeleefd! ;)
Van harte welkom hier!
Ik hoop, dat je ook vaak hier wilt komen en jouw visie wilt vertellen!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#60857
Hoi Sonja welkom op de barfplaats,en zoals Ine al zegt mischien wil je hier ook eens je visies op bepaalde dingen plaatsen.
Door casangio
#60860
Hoi Sonya,

Welkom op de bp.
Erg leuk dat we af en toe eens een beroep op je kunnen doen.
groetjes, alma
Door Peet
#61052
Welkom Sonja op BP.
Wat een aardig aanbod van je, ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die daar graag gebruik van zullen maken!
Heb je ook een veterinaire achtergrond?
Groetjes,
Peet
Door SHIVA
#61136
Welkom Sonja op de bp
en wat aardig van je dat wij met onze vragen ook bij jouw terecht kunnen
gr shiva
Door alies2
#61541
Wauw Son, leuk je ook hier te ontmoeten. We zien elkaar veel te weinig in levende lijve!
Liefs en knuffels,
Alies
Door Sonja Verberne
#62498
sylvia schreef: Hoi Sonja welkom op de barfplaats,en zoals Ine al zegt mischien wil je hier ook eens je visies op bepaalde dingen plaatsen.
Hoi Ine,
Natuurlijk vind ik het leuk om mijn visie op bepaalde dingen te geven. Een duidelijke vraag vraagt om een duidelijk antwoord indien mogelijk.
Groetjes Sonja
Door Lizzy
#62502
Hoi Sonja, leuk!

Heb ik gelijk een vraag voor je....

Hoe denk jij over nosodes ipv vaccinatie? (eigenlijk kunnen we daar maar weinig over vinden en de meningen zijn zeer verdeeld).

Groetjes, Lizzy
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door